@puterialeesyacha: sorry do pagi pagi memang tak suka senyum @Glad2Glow.my

cina celup 🐰
cina celup 🐰
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 13 April 2026 00:36:33 GMT
3649614
36595
189
1421

Music

Download

Comments

hzelmoon_
mimie :
pls pls pls try the new tone up lotion! i bought it for fun at guardian sbb tgk mcm losyen tu tak laku je but omg best tone up lotion broooo 😭❤
2026-04-18 03:11:39
975
bb1212pov
diarydalia :
best we g2g ni wangi gile
2026-04-14 12:41:22
330
erynn_crueallara
🕊©️®️υєαℓℓαяα🦉 :
wangi dia sekejap jer .tak melekat..tapi berkesan..untuk cerahkan kulit yang kusam...
2026-04-19 08:19:19
239
ailinthefirst
﮼ألين :
boleh describe tak wangi dia cane ?
2026-04-16 04:12:40
14
natasyaa_178
natasyaa_178 :
i pakai losyen g2g. rasa moist kulit lembik² lembut camtu. wangi giler. skrg dh habit pakai losyen slepas mandi. ❤️❤️❤️
2026-04-17 12:13:35
37
atulawa
atulje :
pink slow bau wangi gila bau flower. pink pekat bau coconut yg new lunch purple tu tak try lagi. so far paling wangi pink slow tolong beli saya pakai orang tegur wangi and bau dia melekat kat tubuh dan baju.
2026-04-23 16:32:47
17
n.mrisshn
𝓪𝓻𝓲𝓼𝓼𝓪🪼 :
knp aku pakai tk de org tegur pun
2026-04-20 09:03:26
9
userrrandom67
Orang random. :
Muka bole pakai ke
2026-05-19 04:26:59
1
user0710826016
. :
bole pkai dkt muka tak
2026-05-07 11:40:45
0
milkv_way
milkv :
wangi dia mcm pakai perfume sies😭😭😭
2026-04-21 10:08:09
5
aidawanie
Eyda :
mmg wangi
2026-07-13 09:20:56
1
kittyyul23
🐹💬 :
semoga akak berhijrah and akan pakai tudung labuh and handsock 💗
2026-05-10 11:26:01
5
vecvto
lailerssss :
kita nk putihkan kulit sbb kita mmg naik moto pi mana2 pun and dh beli yg botol pink and yg pink gelap tu . tk konsisten pun tapi ada la pakai huhu . Takut tkleh nk cerahkan body
2026-07-28 11:59:49
0
wifeayyum_
TwenTyOne🪿🩷 :
I pakai ni la husband makin fall in love sampaikan aku kena buka buku pink sekali lagi 🙂‍↔️. Alhamdulillah skrg tgh preggy anak kedua baru nak masuk 5 bulan . aku kena tuntut apa ni kat husb ?
2026-05-12 12:11:59
7
yanniey99
LoVe 💖 :
Betull tahan lama wangi best pakai dia tak melekit pun, wangi bau vanilla gitu
2026-04-16 10:29:11
15
tekanamasayasiapa
🦭 :
saya ada combo kat rumah.yg malam punya sumpah suka sangat bau dia wangii.yg ni siang punya wangii tapi agak strong untuk saya yg suka sakit kepala bila naik kereta. and lagi2 musim panas skrg ni sangatlah tak selesa pakai.melekit.honest review
2026-04-19 14:46:47
5
w_.only
ط :
pls be honest , kene air luntur tak? i pernah beli skintipik punya yg mahal gila bapak tu and kene air hujan luntuq wey
2026-06-11 21:16:59
0
zaraxx.xy
1 :
boleh cerahkan kulit ke
2026-04-21 13:57:58
2
ndahh.026
ndahh.026 :
gilee ni wangiiii aku pun pakee
2026-05-03 08:33:32
1
tirahlisa
𝐭𝐢𝐫𝐚𝐡𝐥𝐢𝐬𝐚 :
Kalau consistan boleh putih ke??
2026-04-25 08:37:43
0
urlove.jannah1
jannah :
lotion ni start boleh pakai dr umur brp?
2026-05-09 08:29:55
0
behuntntrah
behuntntrah :
Weyhh betullll.. wangiii sangatttt😩
2026-05-27 03:18:53
1
lrabaee
Iffah :
kalau berpeluh rasa belengas tak 😭 srs question
2026-05-28 06:48:49
0
vaness_.09
𐔌՞ ܸ.ˬ.ܸ ՞𐦯 :
g2g punya or grace and glow?
2026-05-05 10:33:01
0
To see more videos from user @puterialeesyacha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About