wangi dia sekejap jer .tak melekat..tapi berkesan..untuk cerahkan kulit yang kusam...
2026-04-19 08:19:19
239
﮼ألين :
boleh describe tak wangi dia cane ?
2026-04-16 04:12:40
14
natasyaa_178 :
i pakai losyen g2g. rasa moist kulit lembik² lembut camtu. wangi giler. skrg dh habit pakai losyen slepas mandi. ❤️❤️❤️
2026-04-17 12:13:35
37
atulje :
pink slow bau wangi gila bau flower. pink pekat bau coconut yg new lunch purple tu tak try lagi. so far paling wangi pink slow tolong beli saya pakai orang tegur wangi and bau dia melekat kat tubuh dan baju.
2026-04-23 16:32:47
17
𝓪𝓻𝓲𝓼𝓼𝓪🪼 :
knp aku pakai tk de org tegur pun
2026-04-20 09:03:26
9
Orang random. :
Muka bole pakai ke
2026-05-19 04:26:59
1
. :
bole pkai dkt muka tak
2026-05-07 11:40:45
0
milkv :
wangi dia mcm pakai perfume sies😭😭😭
2026-04-21 10:08:09
5
Eyda :
mmg wangi
2026-07-13 09:20:56
1
🐹💬 :
semoga akak berhijrah and akan pakai tudung labuh and handsock 💗
2026-05-10 11:26:01
5
lailerssss :
kita nk putihkan kulit sbb kita mmg naik moto pi mana2 pun and dh beli yg botol pink and yg pink gelap tu . tk konsisten pun tapi ada la pakai huhu . Takut tkleh nk cerahkan body
2026-07-28 11:59:49
0
TwenTyOne🪿🩷 :
I pakai ni la husband makin fall in love sampaikan aku kena buka buku pink sekali lagi 🙂↔️. Alhamdulillah skrg tgh preggy anak kedua baru nak masuk 5 bulan . aku kena tuntut apa ni kat husb ?
2026-05-12 12:11:59
7
LoVe 💖 :
Betull tahan lama wangi best pakai dia tak melekit pun, wangi bau vanilla gitu
2026-04-16 10:29:11
15
🦭 :
saya ada combo kat rumah.yg malam punya sumpah suka sangat bau dia wangii.yg ni siang punya wangii tapi agak strong untuk saya yg suka sakit kepala bila naik kereta. and lagi2 musim panas skrg ni sangatlah tak selesa pakai.melekit.honest review
2026-04-19 14:46:47
5
ط :
pls be honest , kene air luntur tak? i pernah beli skintipik punya yg mahal gila bapak tu and kene air hujan luntuq wey
2026-06-11 21:16:59
0
1 :
boleh cerahkan kulit ke
2026-04-21 13:57:58
2
ndahh.026 :
gilee ni wangiiii aku pun pakee
2026-05-03 08:33:32
1
𝐭𝐢𝐫𝐚𝐡𝐥𝐢𝐬𝐚 :
Kalau consistan boleh putih ke??
2026-04-25 08:37:43
0
jannah :
lotion ni start boleh pakai dr umur brp?
2026-05-09 08:29:55
0
behuntntrah :
Weyhh betullll.. wangiii sangatttt😩
2026-05-27 03:18:53
1
Iffah :
kalau berpeluh rasa belengas tak 😭 srs question
2026-05-28 06:48:49
0
𐔌՞ ܸ.ˬ.ܸ ՞𐦯 :
g2g punya or grace and glow?
2026-05-05 10:33:01
0
To see more videos from user @puterialeesyacha, please go to the Tikwm
homepage.