@dek_accaaa: Pakk:(

dek_accaaa
dek_accaaa
Open In TikTok:
Region: ID
Monday 13 April 2026 04:32:45 GMT
431535
33685
398
1419

Music

Download

Comments

raaptrn_
matchalatte🦕 :
ayahhh "mantuk nduk, ayah jik sanggup ngopeni anak2ku" 🥺
2026-05-01 20:50:34
799
aswinfazia
Aswin Fazia :
nk meh rabi si seleksi sek tenann cah, logikane di gae ojo mergo cinta lan sayang kue nyepeleke misal ono satu hal sek ra sejalan karo kue mbok sepeleke dengan alasan iso di rubah, di seleksi keluargane pie, wong tuane pie, ora popo diloke telat rabi saestu, rabi kui ora balapan, oponeh neng jaman sek ws rusak iki ojo sampe ora pilah pileh, maksute kudu pilah pileh karaktere ora bagus lan orane pasanganmu, rabi kui nk iso sepisan dan usahake kudu iso, ibarat lueh apek mencegah dari pada ngobati kan, nk sek ws pernah gagal yo ojo di pindoni kudu lueh selektif maneh.
2026-06-01 20:36:56
249
atikamurni
อาติกาล้วนๆ :
Kalo kenapa napa sampe gak berani sambat ke ortu, karna malu semua pilihanku sendiri 😭
2026-05-08 09:46:07
94
gioiin
iin🍒 :
🙎: ngunu wes diomongi Ra kenek blas, ngunu kui Yo pilihan mu biyen, dadi Yo urusen Dewe masalahmu😭
2026-05-03 09:27:16
146
yolandaayu021
Dilla💋 :
pak buk bapak : mulih o nduk bapak ibuk bakal nrimo nduk Saman arep pie" panggah anak e bapak ibu😔
2026-05-02 03:58:37
57
ranigafi
ranigafi :
pakkk. . . pulang nak pulang, aku msih sanggup nge biayain kamu dan anak2mu jlebbb nyes neng ati 🥺
2026-05-01 07:55:05
101
ahtarooon3
nuna민윤기 :
posisiku sekarang sedang menertawakan penderitaan yang aku alami karna pilihanku sendiri.
2026-05-07 08:42:40
13
siti.mukarromah96
Call Me_Mukar :
lagi diposisi ini pengen pisah tapi ini pilihan ku sendiri 😌
2026-06-03 13:15:00
22
dari.mana0
Dari mana :
dipilihno emoh milih dewe malah salah🥹
2026-05-04 11:36:37
24
wiwiksetyowati74
♤♧🇹🇼Xìào Nìào🇧🇳♧♤ :
😭😭😭sepurone nggeh pak,ndisek aku gak manut sampean jebul e sakiki sampean melok ngrasakne loro ku.
2026-05-03 04:09:21
17
arummanis801
Gendhis :
Me : buuukk ibuk : Salahe mbiyen dikon kerjo Sik Mlah rabi Me: 😭😭😭
2026-06-06 16:14:54
6
riana15_gemoy
✨️Riana✨️ :
🥺🥺10 THN q rumah tangga.dan sudah mati rasa sama suami.mentalku jdi taruhan tp orang tua gak da yg peduli.(semua itu salahku.itu pilihanku)
2026-06-02 11:50:29
6
elsafitriani304
el🍂 :
aku gak wani curhat kro bapak ku dadi nek enek opo² tak pendem dewe🥺
2026-05-03 11:28:22
6
tautatu00
tau_tatu :
Bapak gak medotno wong omah" nak, kuat lakonono nek ra kuat selehno, bapak sek sanggup ngeramut awakmu sak anakmu😭😭😭
2026-05-05 08:32:24
7
elzayan00
Elzayan Adelino Zionathan👶 :
bener bgt ojo mnh filing wong tuwo ki kuat bgtt aku nyesell bgt di kandani ra manut aku nyesel seumur hidup yallah 😭
2026-06-04 15:21:32
6
bundae.rizqy
mamamuda :
pak; buk; mulio nduk mbuh pye2 pean ttp anak e bapak kro ibuk🥺
2026-05-25 16:30:46
5
widi.darma12
𝐢𝐧𝐢𝐖𝐢𝐝𝐢 :
bapak : pulang dek kamu masih punya org tua, bapak masih mampu hidupin kamu dan anak kamu🥺
2026-05-05 14:22:59
6
srengatcity
Mbak DeNoK Pujaan Hati :
pak aku geton,pean tangio napo bubuk gak Tangi " Sampek saiki😭😭😭,anakmu kangen lo
2026-06-02 02:30:32
5
thv.aprilia
thv.aprilia :
arep sambat neng wong tuo nak wes ra kuat nglakoni.. seh wedi diomong ngunu😭😭😭🥺🥺
2026-05-03 10:36:22
8
eni_lestari04
L E O ♌🦁 :
wes tau jebul malah pegatan 😂
2026-04-24 12:42:23
7
zazaza_162
tya :
pak, atiku loro😭
2026-06-12 13:31:42
1
inung2748
inungtok :
ortuku ngunu.. kabeh kui pilihanmu dewe..😌
2026-06-04 14:50:15
1
lavora_sadgirl
evee :
ibuku bilng gitu"itukan pilihan mu sendiri" jadi aku kalau ada maslh di pendem sendiri
2026-06-12 00:25:43
0
xyz.pidz
ᴠɪᴅɪෆ :
translate mana translate 😩
2026-05-23 00:07:18
0
imut1297
imuk🍊 :
aku sekarangg itu akuuu 😏
2026-06-06 14:15:48
1
To see more videos from user @dek_accaaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

🎉 ครบรอบ 1 ปี
🎉 ครบรอบ 1 ปี "มีอันจะกิน" เชฟจัดเต็ม ปล่อยเมนูใหม่แบบไม่ยั้ง! 🎉 ใครหาร้านเด็ดๆ บรรยากาศดีๆ ฟังทางนี้! มีอันจะกิน ฉลองครบรอบ 1 ปีเต็ม เชฟรังสรรค์เมนูใหม่มาให้ลิ้มลองแบบจุกๆ 🤤 บอกเลยว่าอร่อยทุกจาน! ทั้งฟิวชันสุดว้าวอย่าง "ลาบแซลมอนปานีปูรี" หรือทีเด็ดซีฟู้ด "ปลากะพงนึ่งมะนาว" รสจัดจ้าน ตามด้วย "กะหล่ำปลีผัดน้ำปลา" หอมๆ "ตับผัดดอกหอม" นุ่มๆ และตบท้ายฟินๆ ด้วย "ขนมหวานอินทนิล" ละมุนลิ้นสุดๆ 😋 ✨ ทำไมต้องมา? ร้านสวยมากก: บรรยากาศดี ถ่ายรูปปังทั้งกลางวันและกลางคืน มีดนตรีสดชิลๆ 📸🎶 อาหารอร่อย คุ้มค่า: เมนูหลากหลาย รสชาติถูกปาก บริการประทับใจ: พนักงานน่ารัก บริการดีเยี่ยม มื้อพิเศษ วันพิเศษ ต้องมาที่ "มีอันจะกิน" นะคะ รับรองไม่ผิดหวังแน่นอน! 📍 พิกัด: 1 3 ถนนป่าแดด ตำบลช้างคลาน เมือง เชียงใหม่ (อยู่ไม่ไกล เดินทางสะดวก!) ⏰ เปิดบริการ: ทุกวัน ตั้งแต่ 11:00 - 00:00 น. 📞 โทร: 093 595 5992 #รีว#รีวิวร้านอาหารเชียงใหม่า#ร้านอาหารเชียงใหม่า#ร้านอาหารดังเชียงใหม่อ#มีอันจะกินeanjakin

About