Saya dah bayar shipping mahal2.. tlg hnta ye.. x kisah la naik motor ke kete..
2026-04-14 09:09:31
60
isam6565 :
itulah tu....ape function j&t cargo agaknye?tanye je
2026-04-13 12:45:54
50
nik :
ko xleh slhkn customer sbb tiktok dgn courier company caj Mahal utk brg bsar mcmni...so dorang beli je...ko kna slhkn boss besar korang sbb bg upah xpadan dgn beban yg nk dhantar...mana Ada brg bsar ni postage rm4.9 mmpi jela
2026-04-14 15:29:35
27
🅞🅟🅔🅣 :
itu yg aq.x.paham...yg beli mesin basuh pon hantar.J&T EXPRESS aq terus suruh customer self collect...aq express bukan cargo
2026-04-14 10:23:46
11
DunHill 14 :
J&T cargo lembab.. sbb tu org pilih yg express
2026-04-14 13:29:00
9
PakCik Jnt 🎣 :
paling fantat seller pos bundle 100kg guna jnt express, hritu ada org nk post gearbox halfcut 50 kg lbih, depa xbg, kna p cargo, tetiba smpai sni bundle, punderk
2026-04-15 01:42:45
1
Ayumi Tt :
mcm mna boleh lepas brg ni gna jnt biasa?
2026-04-15 08:59:21
4
Amierul :
65kg
2026-04-13 09:47:22
3
عدنان سيد الباكستاني 🥃 :
J&T express riyadh
2026-05-08 22:23:11
1
isma :
sekarang j&t Express dengan cargo dah gabung bertambah masalah
2026-06-09 16:18:41
2
afdmatt :
orang tak paham, rider bukan xnk hntar, tp skop silap tu, barang besar bas ni patut lepas pasa JNT cargo hijau, bukan rider JNT merah😂
2026-05-09 01:29:36
3
Wan Aisyah :
bukan setakat lagu je menekan2. segala tulang rusuk, tulang pinggang dll tertekan nk angkat... jenuh
2026-04-15 04:50:06
3
kimmyyy__3 :
zirafah pun ada ni 🗿
2026-06-11 13:43:59
3
NiaSofea🫀 :
sllu cargo kan yg hntar bnda besau mcm ni
2026-04-23 09:00:31
2
syahmi0071 :
jadah apa jnt cargo ada nk dpc normal hntr ke siaw bkn ada luton pun dkt hub😂
2026-06-02 10:40:02
1
kudin :
seller x letak berat yg btul ni
2026-05-24 11:54:03
1
Suzyana :
jnt cargo dah ttup brg pn x sampai2 3 mggu dah tggu...cs tt pn x blh bt ape mnta cancel pn x blh...tp brg x tau dok mna ade lg ke dah hilang...dah lh urgent nk guna
2026-06-22 00:47:07
1
wan. :
cargo pilih pilih barang tu siyeee
2026-06-07 15:39:34
1
UmiNoah♥️ :
kalau tempat saya ni. pkai self collect ja la. takpa takpadan 4.50 nk dapat pun 😆
2026-04-16 12:45:36
1
klil3577 :
sidai dulu 2-3 hari
2026-04-14 15:22:26
2
irwan_kawa :
dulu ni keje flash... 😂
2026-04-14 13:30:42
3
nazrulhisyam9 :
Jnt cargo bapak lembab weh... barang ak dr seri kembangan nk g kl 4 hari 😭
2026-04-15 07:47:19
2
CEO.BUKAN.BUAYA🐊 :
🤣🤣 itu lah yang kita rasa kan barang besar bapak mcm ni cume dpat rm1 jer klau hantar dh mkn ruang mkan tempat bukan parcel tu jer nk bawak🤣🤣
2026-05-04 00:05:14
1
CSS🌿 :
Bkn salah customer, salah seller la 😂
2026-05-21 07:09:12
1
zamfareez :
ni jnt cargo punya brang
2026-05-07 03:29:08
1
To see more videos from user @jntexpress.salor, please go to the Tikwm
homepage.