@mohdrifdi: Replying to @Rayminz Nak gambar AI nampak hidup, jangan fokus cantik je. Light, depth, detail, dan suasana tu yang bagi hasil nampak lebih real. #AIImageTips #PromptTips #AIContentMalaysia #KyraAI #RifdiRosli

Rifdi Rosli🚗🤖
Rifdi Rosli🚗🤖
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 13 April 2026 06:01:13 GMT
10293
284
19
55

Music

Download

Comments

empayar.nusantara
Dream Home Empire :
thanks kyra.. tip
2026-05-05 17:51:28
1
user3902787618432
ADIf EBIL :
teme kasih abg...share ilmu...
2026-05-19 04:13:04
0
hcteajourney
HC Journey :
Tq for sharing🥰
2026-05-07 04:02:41
0
yen3067
K-DA :
kalau guna flow, sy masuk gambar dan prompt..video jadi lain xmcm dalam gmbar yg kte upload
2026-05-08 13:58:39
0
moulul
Oulul Agazami :
tuan... x der standard prompts yg boleh nampak hidup mcm si Kyra bg tau tu.. yg kecil dan detail kena ada word prompts yg betul.. baru kena
2026-04-13 07:52:53
1
hudhudcanva
HudHud Canva :
tuan, mcmana nk bg ai ckp mcm kyra nie. natural
2026-05-08 06:52:32
0
faizruladzwan
faizruladzwan :
apa tips utk maintain gambar background? flow selalu tukar2 gmbr background biarpun dlm prompt da bgtau maintain background yg sama dan jgn ubah.
2026-04-18 09:36:16
0
kyoong70
Que_Ina :
kyra ni betul2 real🥰
2026-08-04 04:32:00
0
drazim000
Dr Azim :
faham
2026-04-13 09:12:56
1
shuhailazikri8
Shuhaila Zikri :
tq for sharing 🥰🥰🥰
2026-04-15 04:04:17
0
maplegatestudio
maplegatestudio :
🥰🥰🥰
2026-04-13 11:28:39
1
lobsterr06
UdangGalah :
👍🏻👍🏻👍🏻
2026-04-14 00:33:51
0
To see more videos from user @mohdrifdi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About