@mohdrifdi: Replying to @Rayminz Nak gambar AI nampak hidup, jangan fokus cantik je. Light, depth, detail, dan suasana tu yang bagi hasil nampak lebih real. #AIImageTips #PromptTips #AIContentMalaysia #KyraAI #RifdiRosli
Rifdi Rosli🚗🤖
Region: MY
Monday 13 April 2026 06:01:13 GMT
Music
Download
Comments
Dream Home Empire :
thanks kyra.. tip
2026-05-05 17:51:28
1
ADIf EBIL :
teme kasih abg...share ilmu...
2026-05-19 04:13:04
0
HC Journey :
Tq for sharing🥰
2026-05-07 04:02:41
0
K-DA :
kalau guna flow, sy masuk gambar dan prompt..video jadi lain xmcm dalam gmbar yg kte upload
2026-05-08 13:58:39
0
Oulul Agazami :
tuan... x der standard prompts yg boleh nampak hidup mcm si Kyra bg tau tu.. yg kecil dan detail kena ada word prompts yg betul.. baru kena
2026-04-13 07:52:53
1
HudHud Canva :
tuan, mcmana nk bg ai ckp mcm kyra nie. natural
2026-05-08 06:52:32
0
faizruladzwan :
apa tips utk maintain gambar background? flow selalu tukar2 gmbr background biarpun dlm prompt da bgtau maintain background yg sama dan jgn ubah.
2026-04-18 09:36:16
0
Que_Ina :
kyra ni betul2 real🥰
2026-08-04 04:32:00
0
Dr Azim :
faham
2026-04-13 09:12:56
1
Shuhaila Zikri :
tq for sharing 🥰🥰🥰
2026-04-15 04:04:17
0
maplegatestudio :
🥰🥰🥰
2026-04-13 11:28:39
1
UdangGalah :
👍🏻👍🏻👍🏻
2026-04-14 00:33:51
0
To see more videos from user @mohdrifdi, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.