@borsonline: Schobert Norbi Junior végig titkolta édesanyja betegségét a Nagy Duettben! Április 11-én Lengyel Johanna és Schobert Norbi Junior lettek az év legszórakoztatóbb párosa a Nagy Duettben. Norbikának ez nem volt könnyű időszak, a tanulás és a próbák mellett még édesanyja betegségével is meg kellett birkóznia. De erről nem beszélt a versenytársainak. #bors #nagyduett #rubintreka #schobertnorbijr

Bors
Bors
Open In TikTok:
Region: HU
Monday 13 April 2026 18:15:00 GMT
363411
16047
71
103

Music

Download

Comments

a_reinne
a_bull :
Ez nagyon jó megfogalmazás...... nagyon szép lelke van ennek a fiúnak.... példakép lehetne a korosztályának!Ritka normális fiatal, még az apja is tanulhatna tőle!🥰
2026-04-13 18:28:35
271
borsonline
Bors :
Neked ki vagy mi adja a legnagyobb motivációt?
2026-04-13 18:16:34
6
baby793355
🥰baby :
Nagyon intelligens fiú! Illedelmes jó nevelést kapott 🥰
2026-04-13 23:01:48
18
user76785336639228
user76785336639228 :
Ők voltak a legjobbak, megérdemelten győztek.
2026-04-13 20:37:00
29
rubint.reka
Rubint Réka :
Szeretlek❤️Győzni fogok én is❤️A JóIsten fogja a kezem🙏❤️
2026-04-17 09:38:18
7
marcsi.hartyni
Marcsi Hartyáni :
Szivből Gratulálok Norbi 🥰🍀❤️❤️
2026-04-13 23:41:54
1
userjr9c0sn3k7
lili :
Gratulálok kedves Norbi. Réka neked teljes gyógyulást kívánok. kitartás.
2026-04-13 19:10:36
6
alinkabors
Alien♊️ :
Hatalmas lelke van ,Réka kívánom hogy sok erőd legyen,és ne add fel,itt mutatkozik meg a család ereje🥰ha egészség van mindened van🥰
2026-04-14 04:53:37
12
gitta6450
Gitta :
Gratulálok nektek 🥰🥰❤️
2026-04-13 18:56:45
4
moncsi7875
Moncsi :
Fiaaaam❤️❤️❤️
2026-04-13 18:47:50
0
user7327642713966
user7327642713966 :
Szülei büszkék lehetnek rá,értelmes jó lelkű gyerek!🥰
2026-04-16 19:05:39
6
cili5045
Cili :
Gratulálok 🥰
2026-04-13 19:02:52
1
andrea.schell7
Andrea Schell :
gratulálok nektek ügyesek voltatok
2026-04-13 18:45:28
1
dyv61loujoqs
Csak én🙂 :
Nagyon jó család vagytok.Gyerekekre büszkék lehettek..ez a ti érdemetek.Super gyerekeitek vannak🥰🥰🥰🥰
2026-04-13 19:12:39
1
eva.orban6
Eva Orban :
Gratulàlok! Nagyszerű gyerek Norbika!
2026-04-28 14:57:21
0
nemzetidezso
Németh Dezső 👀♥️💪🍀 :
Gratulálok,kitartàs az egèsz családnak.
2026-04-17 16:10:06
0
ferenc.rottenberg
Ferenc Rottenberger :
egy igazi anya, Réka a jóisten áldjon meg titeket ❤️❤️❤️❤️
2026-04-25 10:34:40
0
taubethomas
Galamb Tamás :
majd sajnálom ha lesz időm
2026-04-13 21:08:42
15
_pipiter_
Pipitér :
Anya a motivátorom.
2026-04-13 21:31:49
0
andreasusa4
andreasusa4 :
nagyon büszke lehetsz magadra és a családodra is nagyon büszkevagyok
2026-04-15 09:35:21
0
user1700080084112
hovirag :
Intelligens jó lelkű fèrfi 🥰🥰
2026-06-18 15:39:51
0
juditmagdolnameny
JuditMagdolnaMenyhart :
Nekem 4 gyerekem a motivációs motor!!!!
2026-05-05 15:16:58
0
user4i2o1ukiys
Ilona :
Helyes fiú🥰
2026-06-20 05:13:28
0
ibihorvathh
Horváth Ibi999 :
Gratulálok nektek 👏👏😘😘
2026-04-13 18:59:36
0
To see more videos from user @borsonline, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

westworld batı dünyası 4. sezon 7. bölüm - metanoia / zihin değiştirme tek bir varlık olarak başlamış olabilirsin bu hayata... ama çok yönlüsün... sana, ne olduğumuzla ilgili gerçeği söylemek için geldim... biz, bizi yaratanın yansımalarıyız... peki, biz yaralanıp ölebilir miyiz? çok yönlüsün dedim ya... neyi seçtiğine göre değişir... insanoğlu kim olduğunu unuttu... gerçek amacını da... kuleler var şehirlerde... vericiler... frekans yayan... insanın ayarları ile, dengesi ile, sağlığı ile oynayan...  akletmesine engel olan... dönüşmemiz gerekene engel olan titreşim ve frekanslar... bu size şaşırtıcı gelebilir, ama zamanla anlayacaksınız... bu olumsuz frekanslar senin özünü açığa çıkarmanı engelliyor, akletmeni bastırıyor... insanlar bu dünyada uykudadır... çoğunluk ölünce uyanır... insanlar uykudadır, ölünce uyanırlar
westworld batı dünyası 4. sezon 7. bölüm - metanoia / zihin değiştirme tek bir varlık olarak başlamış olabilirsin bu hayata... ama çok yönlüsün... sana, ne olduğumuzla ilgili gerçeği söylemek için geldim... biz, bizi yaratanın yansımalarıyız... peki, biz yaralanıp ölebilir miyiz? çok yönlüsün dedim ya... neyi seçtiğine göre değişir... insanoğlu kim olduğunu unuttu... gerçek amacını da... kuleler var şehirlerde... vericiler... frekans yayan... insanın ayarları ile, dengesi ile, sağlığı ile oynayan...  akletmesine engel olan... dönüşmemiz gerekene engel olan titreşim ve frekanslar... bu size şaşırtıcı gelebilir, ama zamanla anlayacaksınız... bu olumsuz frekanslar senin özünü açığa çıkarmanı engelliyor, akletmeni bastırıyor... insanlar bu dünyada uykudadır... çoğunluk ölünce uyanır... insanlar uykudadır, ölünce uyanırlar" sözü, bu uyanışın tam kalbinde yatan felsefeyi özetler... çünkü insanların çoğu özgür olduklarını düşünürken, aslında görünmeyen bir senaryo ve yönlendirmenin içinde yaşamaktadır... dünya bir sahne... ve biz sadece oyuncularız. gerçeklik, zihnin bir oyunudur...beş duyu ötesi ile kavranır, oyunun dışında kalan, gerçekliği görendir... insan kendisini özgür sanırken, nefsinin ve arzularının esiri olabilir... özgürlük nedir? seçim yapmak mı... yoksa seçimlerinin kaynağını görmek mi? görünenin ardındaki görünmeyeni akletmek... dünyayı kazanan ama kendini kaybeden insan kazanmamıştır? insan, hayvanlar arasında en acımasız olanıdır... medeniyet, bu acımasızlığı gizleyen bir perdeden ibarettir... biz buraya ait değiliz... hiçbirimiz değiliz... sen sandığın kişi değilsin... bunu anlaman için her şeyin başladığı yere, o an'a geri dönmelisin... şeytanın sende göremeyip secde etmediğini gör... ben bu beden değilim... artık kim olduğumu bilmiyorum... kim olmadığımı da. ben sandığım kişi değilim... kim olduğunu bilmek, kim olmadığını bilmekle başlar... sen kendini küçük bir cisim sanırsın... ama tüm alemler sende gizlidir. hakikatin sırrı dışarıda değil... tamamen içeridedir... işte bu... uykudan uyanmaya çalışanların hikayesi... ve metanoia... yani insanın kendi içine dönüp, ilk kez gerçekten kendini görmesinin hikayesi... westworld batı dünyası dördüncü sezon yedinci bölüm... "metanoia"... bölümün adı, yunanca metanoia, zihin değiştirme demektir... ama bu sıradan bir değişim değil... ruhun derinlerinden gelen bir dönüşüm... köklü bir zihniyet dönüşümü ve teolojik olarak tövbe anlamına gelir... bir tövbe... bir ben'den özüne geçiş... metanoia... zihnin dönüşümü, tövbe ve hakikate dönüş. metanoia kelimesi eski yunancada sadece fikir değiştirmek anlamına gelmez... insanın bütün varlığının dönüşmesi,  eski benliğin ölmesi ve yeni bir idrakin doğması anlamına gelir... bu yüzden bölümün adı, hikayenin tamamını özetleyen gizli bir anahtardır... çünkü bu bölümde karakterler sadece hayatta kalmak için mücadele etmez...  kim olduklarını, neye hizmet ettiklerini ve hangi hakikatin peşinde olduklarını yeniden keşfetmeye çalışırlar... zira insanlar, kendi inşa ettikleri rüyaların ve simülasyonların sınırlarına dayanıp nihai uyanışla yüzleşmelidir... kimi kendi hatalarını kabul eder... kimi kendi yalanını... kimi ise kendi görünenin ardında ki görünmeyeni... metanoia... zihin değiştirmek, ruhu dönüştürmek, nefsi öldürmek ve hakka ulaşmak... hakikat bağlamında bu, gaflet uykusundan uyanış, hakikati idrak ediş ve nefsin karanlığından ruhun aydınlığına geçişi, yani seyru süluku temsil eder... ölmeden evvel ölünüz... üzerinize inşa edilmiş yedi yolu keşf etmektir bu... ölmeden önce ölmek, nefsini öldürmek,... işte bu, gerçek ölümdür... ölmeden önce öl... nefsini öldür, hakikatine uyan... çünkü hakikati görmek için eski benliğin ölmesi gerekir... bu fena fillah kavramının bir yansımasıdır... nefsin ölümü, hakka ulaşmanın başlangıcı... uyanan kişi kendi nefsini öldürür... ve o ölümden yeniden doğar... artık o, sadece insan değildir... o, bir yansıma ve Allah'ın yeryüzünde ki halifesidir...

About