@𝑨𝒃𝒅𝒂𝒍𝒍𝒂𝒉:حوقله بنية 60/60 باختبار الفيزياء
حوقلة بنية 60/60 باختبارالانجليزي
حوقلة بنيه 60/60 باختبار الكيمياء
حوقلة بنية 60/60 باختبار الاحياء
حوقلة بنية 60/60 باختبار العربي
حوقلة بنية 60/60 بكل الاختبارات. اللهم اجعل اختباري كشربه الماء والهمني الصواب وحسن الجواب ربي وفقني وسهل علي ما اخاف تعسيره يارب ليس بجهدي واجتهادي إنما بتوفيقك وبركتك اللهم لاسهل إلا ما جعلته سهل وإنك تجعل الحزن إذا شئت سهل اللهم اني استودعتك ماحفظت وما فهمت وما قرات وما وقعت عيني عليه فرده لي وقت حاجتي اليه اللهم انت المسهل وأنت الميسر اللهم انفعني ماعلمتني وعلمني ماينفعني اللهم ارسل علي مداد من عندك فسهل الصعب علي اللهم ذكرني إذ نسيت وصوبني إذ اخطأت ودلني الي الصحيح إذا احترت اللهم اني استودعك حفظي وذاكرتي فردها لي وقت حاجتي اليها اللهم احفظ لي منه ماحفظت وذكرني منه مانسيت ٠
ادعولنا بالنجاح والتفوق🤲
2026-04-15 08:41:26
67
EYAD KH NABHAN🌿 :
انا شايف كله بيعقد في حياه الجامعه محدش عارف ان في ناس نفسها تخلص من الثانوي و تدخل الجامعه اللي نفسها فيها و يضمن ع الاقل انه حقق حلمه ياسيدي و لو صعبه انا في حلمي ليه الزعل لكن الواحد خايف من مصيره المجهول ربنا يجبر بخاطرك جميعا و نحقق كل اللي نتمناه❤️🙁
2026-04-15 12:15:20
332
Bodaaa :
حد هيقوله؟
2026-04-15 07:30:33
52
layan.gamal :
جماعه اصعب من تالته ثانوي مفيش دي سنه بتحدد مصيرك ومصير 12 سنه هل اتعلمت ولا لاء ومهنتك هتكون ايه فا الناس الي بتقول جامعه ومش عارفه ايه انتو مبتشوفوش شكل لجن نالته ثانوي ولا التوتر الي بيكونو فيه ومذاكرت سنه كامله وتعب سنين دي مش اي سنه
2026-04-15 15:52:39
73
هَنِيَّه :
بستغرب اي حد بيقولهم الجامعه اوحش من ثانويه عامه دا انا مشوفتش في وقاحة ثانويه عامه واه يجامعه انا في جامعه والجامعه مش اسهل حاجه بس اي حاجه غير ثانويه عامه محلوله والله
2026-04-16 20:11:33
23
☆𝕋ℝ𝔼𝔼𝔼 :
كده ألطف
2026-04-15 15:20:12
13
Mohamed Alaa :
2026-04-15 10:04:28
15
يارب منه تجيب 85%🥹🤲🏻 :
رعب رعب بجد يجدعان الخوف القلق😕😕😕
2026-04-14 19:57:27
17
mahmo.ud334 :
ميعرفش اللي فيها مصاريف جامعه وغربه عن الأهل وصعوبه قد الثانويه ثلاث أربع مرات
2026-04-15 12:18:58
12
𝓚𝓪𝔂𝓭𝓮𝓷 :
خايف من الي بعدها
2026-04-15 08:18:18
6
_♡•sonbola||ســﻧــ🌿بــلهه•♡_ :
كانت احلى فتره ف حياتي 😔
2026-04-15 20:48:57
2
SAYKOO53 :
Freedom?
2026-04-15 12:17:42
7
Y :
من يوم ١٦ بقي لحد النتيجه اطول من السنه كلها
2026-04-15 12:22:49
5
✯𝑩𝑶𝑫𝑨✯ :
هتعيش احلي شهرين في حياتك بعد الشهرين التعب دول
2026-04-16 23:40:22
5
𝐍𝐀𝐍𝐎 :
يارب عدينا منها علي خير
2026-04-17 17:20:37
4
Tsukasa :
يوم من ايامك يا ثانوية عامة والله وادي نفسي مليون جزمة اني كنت بقول هرتاح بعدها
2026-04-15 08:41:30
14
﮼نور🐦🔥 :
حرامات احنا يوم 13💔
2026-04-20 11:18:54
1
يارب بسمله تجيب 90%❤️🩹 :
يوم عيد ميلادي
2026-04-17 00:35:26
0
ENG. Omar Mahmeed :
دخلت بسماعه السنه الي فاتت وجبت 94% 💀💀
2026-04-16 09:20:59
3
Hamilton :
هتفهم مع نفسك
2026-04-17 15:03:13
0
.Ali. :
2026-04-15 10:59:19
0
عـــمࢪ :
يوم عيد ميلادي
2026-04-16 14:47:18
2
𝕺𝖑𝖆ꕤ .゚✧ ‧ᵎᵎ 📖𓍯 :
Don’t worry it’s just the beginning
2026-04-15 22:21:26
0
To see more videos from user @7amo_2008_m, please go to the Tikwm
homepage.