ممكن اى حد معاه 17برو ماكس ينصحنى ويقولى كويس ولا لا شكرا 🌹
2026-06-14 07:38:53
0
Alaaeldin :
شرحك كويس ماشاء الله استمر♥️♥️
2026-04-15 06:09:14
51
عـ⭐️ـبـ⭐️ـدآلَلَهّ :
عايز ابلكشن مصحف مجاني
2026-04-30 21:06:24
3
MIRA OMRY🍒 :
بس الفوكس اول مرة بس بيدي كنسلة وتاتي مرة بيرن عادي
2026-06-07 00:09:14
0
اميرة فى مملكتى :
دامعروف من سنين
2026-06-09 05:53:15
0
﮼قهوة ﮼ساده 🥀 :
ده ف ال١٧ بس؟
2026-06-07 20:52:55
0
👾 :
طب حوار ال dnd ده مش مضبوط ولا شغال حله ايه يعني لما بحط حد ف ال allowed list انه يجي منه نونكفيشن او مكالمات هو بس بلاقي بيجي كله عادي مكالمات ونوتفكيشن عادي ف ده حله ايه ؟
2026-04-14 21:14:13
0
𝚂𝙰𝙽𝙰𝙳 :
عازل الصوت ف ايفون 15 برو ماكس مبيشتغلش !!!! او مش قوي
2026-04-18 22:26:38
1
Mrwa Mdht :
الاخيرة غلط .. لو الموبايل صامت محدش بينفع يرن
2026-05-06 21:30:19
0
metwaly :
حلو الخلفيه
2026-04-22 16:09:20
1
Nayra _Makeup Artist :
نسيت تقول ان لو مش حوالينا دوشه نلغي وضع عزل الصوت عشان في ناس بتنسا وهيفضل الصوت ف المكالمات بيقطع
2026-04-18 00:55:10
9
عبدالله :
اوقات كتير عزل الصوت مش بيكون شغال كويس ليه 13 pro
2026-04-22 14:17:39
1
Ahmed Emad ⚖️⭐️🦅 :
جو قديم وبلدي 😂😂😂
2026-04-23 05:59:52
1
Ďøña Â. FařaGěllø :
طب لو الاسبيكر بيتفتح لوحدو اول المكلمه ولما يرد يفتح لوحدو بردو؟؟؟؟؟؟