Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@ambatokamu: Non è reato
Amba Tokamu 🇯🇵
Open In TikTok:
Region: IT
Wednesday 15 April 2026 12:10:53 GMT
153230
21751
40
11470
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.65MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.65MB
)
Watermark .mp4 (
1.65MB
)
Music .mp3
Comments
_holyrub_ :
Non è reato
2026-04-19 19:28:16
1290
icedermenda :
Questa è la legge
2026-06-02 17:29:16
476
Supergalakticon :
Io ero rimasto al terziario ai miei tempi
2026-06-04 05:02:49
14
melsordo :
No vabbè è uscito lavoro 4 e non lo sapevo
2026-06-03 19:37:52
60
seby :
video bellissimo 10/10 sto morendo dalle risate
2026-06-03 07:52:31
50
ilcacaculo :
quando hanno fatto l'aggiornamento livello 4
2026-06-05 18:19:20
15
checco :
aspe ma da quando c'è il quaternario
2026-06-04 09:29:34
2
davidefesta-_- :
2026-06-03 08:27:12
8
Tommaso :
2026-06-03 07:50:24
1
Igorvalente :
Miglior video di oggi
2026-06-04 14:23:32
0
To see more videos from user @ambatokamu, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
اذا كنت تعشقها بصدق ارسل لها هذه الدعوه اللهم لا تفرق بين روحي وروح احببتها أكثر من روحي#اكسبلور #اقتباسات_عبارات_خواطر
#السلام_عليك_يا_ابا_الفضل_العباس_ع #صباحكم_عباسي #دعاء_يوم_الثلاثاء #٧محرم_يصادف_استشهاد_الامام_العباس #يازينب_حملتيه_شلون_مصيبة_العباس😔💔
#مرحبا #عود#عيد_الاضحى #طوس#قهوة_مختصة
خالد عبدالرحمن ارجل واحد
#كردافة_يا_رسول_الله_ورجااال_بلحيل
الان شاید بگید گریه ها و این چیزا همش برای ویوعه ولی درواقع اصلا نیست زودتر قرار بود اینوپست کنم اما نت یاری نمیکرد پس مجبور شدمم الان بزارم و واقعااااا چهل هزارررر نفر اصلا تعدادکمیییی نیستت دارمم دیوونه میشمم جدیدا هرپستی درباره شهیدای اعتراضا میادد ردمیکنم چون هربار گریمم میگیره جدااا خیلی ناراحتم به همتونمم تسلیت میگم واقعا خیلییی اوعضای بدیهه چیزدیگه ای بیشترازین واقعا نمیتونم بگم خلاصه اینکه خیلیییی برای همه ناراحتمم و خب این مدت که اصلا پستی نذاشتم دربارشش بخاطر این بود که نمیخواستم انرژی منفی بدمم اما خب اگرنمیذاشتم انگار هیچ همدردی ای نکردمم و نمیشه فقط با سرگرمی این جیزارو پوشوند😭🖤 لطفا بیشتر درباره ایران حرف بزنید🖤😭 . . . . . #freeiran #freedom #فوریو #fyp #zyxcba
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy