انا في مره حلمت اني في نفس العصور و الوقت الزمني ده و في ارض خضرا و واسعه و عاليه و في بحر من الحافه و سماء صافيه و لاقيت زي حته كده صغيره الناس بتجيب منها مياه و روبانزل كانت هناك و قاعده تعيط و مش عارف اي قمت باسيها و قالتلي اي ده بس بطريقه حلوه و الظاهر أن بعض المشاعر الجميله و البسيطه مش موجوده في العالم ده و قامت بيساني و نمت انا و هيا علي الارض الخضراء و صوت المحيط تحت.... انا دائما احلامي بي تبقا بي صوت المهم اني بعد ما صحيت صحيت و انا مبتسم و بقيت بشوف اي حاجه حته لو حشره أن هي جميله و لطيفه و بسيطه حته الحياه و قعدت اسمع الاغنيه دي و المشكله اني صحيت من نفسي و الساعه سته الصبح... انا صحيت و انا مضايق ما تسالنيش ازاي
2026-06-18 02:57:05
3
⬢ 𝕍𝕠𝕣𝕥𝕖𝕩 ⬢ :
طب انا سيرفر الأحلام عندي خربان🙂
2026-05-27 18:46:06
5
لا شيء🤷🔥 :
مش فهمه🙂
2026-05-25 21:45:33
1
karim :
بتبقا بردت ياصحبي يعني الحلم ضاع و الطعميه ضاعت
2026-05-18 16:46:43
12
THORFINN :
أو علشان الصوت العالي
...
2026-06-02 05:54:34
3
Mr ANIMATION :
يلا عادي ده مش rtx 5090
2026-05-29 13:41:47
5
𝑲𝒆𝒓𝒐𝒍𝒐𝒔 𝑴𝒆𝒏𝒂 ☦️ :
بحس ان الحب ده حاجه حلو و قيمه اوي لدرجه انها مينفعش تكون ليا و خساره فيا
2026-06-16 20:20:36
4
MH 2009 10💥🔥 :
ده حلم فى جميع الحلات حتصحى حتصحى مش شرط للطعمية السخنة او لعيش التموين اهم حاجة تصلى و تستغفر ربنا و تصلى على حبيبك المصطفى و تخلى امك فرحانة بيك و ابوك فخور بيك لانه جابك للدونيا ده أهم هدف فى الحياة مش تعيش الحلم
2026-06-06 11:28:30
2
👑𝓜𝓪𝔃𝓮𝓷⛈ :
و ابويا هوا الي يصحيني
2026-05-30 00:29:53
2
Adam Ebrahem :
النهارده ولله
2026-05-29 19:51:00
2
fatooooma💗 :
اسم الفيلم
2026-05-19 19:22:23
1
Hossam M. El-Dmouky :
حصل 💔💔💔💔💔
2026-05-19 12:34:42
1
☄️BONDoK 🪐 :
انا بحلم بكوابيس
2026-05-24 11:47:25
3
أَحْمَدُ || Ahmed :
و غالبا بيبقي يوم جمعه 😂
2026-05-18 13:29:14
2
To see more videos from user @syx.01, please go to the Tikwm
homepage.