❗KOPYALA YAY❗
Ben bir öğrenciyim. Her sabah okula giderken aklımda sadece derslerim, hayallerim ve geleceğim olmalı. Ama son zamanlarda yaşanan olaylar yüzünden içimde bir korku da taşıyorum.
Okul dediğimiz yer; kalemin, defterin, bilginin olduğu yerdir. Silahın, şiddetin yeri asla olmamalı. Bizler eğitim almak, kendimizi geliştirmek ve iyi bir gelecek kurmak için o kapılardan içeri giriyoruz. Korkarak değil, güvenle girmek istiyoruz.
Kimsenin bir öğrencinin hayatını, umutlarını, ailesini ve geleceğini tehdit etmeye hakkı yok. Bu tür olayların bir daha yaşanmaması için daha fazla güvenlik, daha fazla önlem ve daha fazla farkındalık istiyoruz.
Çünkü biz sadece okumak istiyoruz. Güvende olmak istiyoruz. Yaşamak ve hayallerimize ulaşmak istiyoruz.
Sessiz kalmayalım. Bu bizim geleceğimiz.destek yayalım ve beğenin öne çıksın
2026-04-16 09:18:56
46
Hazalll :
Selamm niyetimm kötüü
2026-04-18 08:41:43
37
mertcan durduran :
Müziğin adı ne
2026-04-18 09:34:14
8
✧pie✧ :
etiketlenmişim ama güzle değilim
2026-04-15 22:39:53
44
Rozaa😍🤍 :
arkadaşlar ben bursluluk sınavını inşallah kazanmak istiyorum 40 kişi amin derse kabul olurmuş imkanı olan diyebilirmii
2026-04-25 09:50:09
1
xdianaall :
son videomu beğenene takipçi gönderiyorum
2026-04-17 13:41:57
14
waterdeey1102 :
arkadaslar konudan alakasız manitam bizle ilgili bi dump attı ama tutmadıgı icin üzüldü sizden ricam yardımcı olabilirmisiniz ona söylemeyın lütfenn biyografimde adı var size güvenıyorruum🥹🤍🤍🤍
2026-04-22 18:17:33
5
Hamide💗 :
❗KOPYALA YAY❗
Ben bir öğrenciyim. Her sabah okula giderken aklımda sadece derslerim, hayallerim ve geleceğim olmalı. Ama son zamanlarda yaşanan olaylar yüzünden içimde bir korku da taşıyorum.
Okul dediğimiz yer; kalemin, defterin, bilginin olduğu yerdir. Silahın, şiddetin yeri asla olmamalı. Bizler eğitim almak, kendimizi geliştirmek ve iyi bir gelecek kurmak için o kapılardan içeri giriyoruz. Korkarak değil, güvenle girmek istiyoruz.
Kimsenin bir öğrencinin hayatını, umutlarını, ailesini ve geleceğini tehdit etmeye hakkı yok. Bu tür olayların bir daha yaşanmaması için daha fazla güvenlik, daha fazla önlem ve daha fazla farkındalık istiyoruz.
Çünkü biz sadece okumak istiyoruz. Güvende olmak istiyoruz. Yaşamak ve hayallerimize ulaşmak istiyoruz.
Sessiz kalmayalım. Bu bizim geleceğimiz.destek yayalım ve beğenin öne çıksın