So every now and then this guy randomly jolts up, starts tweaking and then proceeds to make the perfect series of choices that end up saving everyone from danger they didn’t even know existed yet. And no one questions it?
2026-04-16 13:41:17
334
James :
a Re Zero is really good, but what they did to Subaru was make his mental health weak, It took a long time before he could take advantage of his power. He always cries even though he knows he can still change.
2026-04-17 16:20:05
0
JeffiesNoob :
este anime es promedio al protagonista le sale todo al primer intento
2026-04-15 20:14:52
1501
ad@@m :
subaru is so overhated bro people dont even try to understand the character
2026-04-17 16:16:08
51
Judal :
i am watching this anime until season 2 and still didn't understand why everyone like this anime
2026-04-17 07:44:34
10
богиня на свободата :
aquí no hay fans de rezero?
porque nadie entiende el chiste de que a Subaru le sale todo a la primera
2026-04-16 14:37:39
520
Lelê 🖤💞🤡 :
A LELÊ ACHOU ESSE ANIME TÃO RUIM, FOI DIFÍCIL TERMINAR 🖤💞
2026-04-17 13:07:10
9
ibra :
es como si lo hiciera todo desde... zero
2026-04-17 16:37:17
329
n o b o d y :
esse anime ainda continua na mesma do prota sempre morrer e voltar e esse ser o único poder dele?
2026-04-16 16:46:37
10
chuo🐱 :
Vengo del futuro, subaru muere en el próximo capítulo
2026-04-17 17:45:31
55
Predestinado. :
eu preciso republicar todos, eu diria
2026-04-17 16:32:57
21
Nitsuma 14 :
che anime todo feo, el prota siempre sabe lo que va a pasar, siempre tiene la respuesta
lo siento muy simple
2026-04-15 22:27:01
3005
ZZZ :
для всех он выглядит как настоящий тактик
2026-04-16 12:20:40
1828
walliideas :
Típico isekai en el que todo le sale bien al prota a la primera