وانا قعدت اقراهم كلهم وانا لسه في أولى اعدادي ومفيش في حياتي دبانه 😂😂
2026-04-17 15:58:34
434
الانـيـقـ🎀ـة :
ياخراب البيوت
2026-04-29 19:23:58
22
𝑴👸🏻💗 :
عملت Save وانا لسه 16 سنهه 😂🤦🏻♀️
2026-05-30 16:52:10
14
🌸❤️Mariam❤️🌸 :
أنا داخله تالته ثانوي و قاعدها أقراهم ليه معرفش 😂😂😂
2026-04-20 11:33:12
86
Y :
دا كلووو عليناااا
2026-04-20 22:09:14
6
𝑚𝑒𝑛𝑛𝑎 :
عملت سيڤ ومش مشروب عليا كباية شاي حتى
2026-05-13 16:25:36
7
𝑩𝒆𝒓𝒐 :
حطيته ف favourites وانا مش مشروب عليا شاي حتي
2026-05-20 22:21:43
6
fatima :
في حاجات كتير ملهاش لازمه
2026-04-19 00:50:41
26
فّےـطوُمِےـهے🎀 :
ابويا بيته اتخرب 🙂💔
2026-04-22 10:25:36
7
• ﴾S𝔸𝕃𝕄𝔸﴿ ✬࿅ 𓃼 :
يلا عملت سيڤ وانا داخله تالته ثانوي 🙂
2026-05-25 11:50:34
6
❤️🩹 :
تم الحفظ ليوم القيامه ان شاء الله
2026-04-20 15:27:59
16
YaRa👸🏻 :
حفظتها وانا لسه متخطبتش!
2026-04-20 22:04:37
8
... :
أنا تالته ثانوى وقراتها لى معرفش 😂😂
2026-04-16 10:46:25
82
𝓐𝑴𝒀🪽 :
تم الحفظ📝 لحين ان ياتي زوجي😭
2026-04-23 20:31:01
5
احمـــــــــــ😛ــــد ميـــدو :
انا مش عارف انا قرات الحجات دى كلها ليه انا مال امى اصلا ممكن يكون من الفضا ال. انا فيه 🤣🤣🤣🤣
2026-04-16 10:31:32
5
• سيفــــﯛ | 𝟏𝟗𝟗𝟏 •🔹 :
كنت متجوز والحجات دي نصها اتكتب مرتين ف القايمه اتكرر واتحسب عليا ف الاخر وشلت الشيله ✨😏
2026-04-23 08:37:18
6
ساسو :
كل دي فلوس هتدفعها العروسة 😭😭😭
2026-04-16 12:13:08
31
645_york4 :
انا جايبه 150فوطه 100عبايه صيفي 50شتوي
30مفرش 😂😂والمصيبه انى متغربه عن البلد وكل شويه تنزل موديلات جديد واشتري 😂😂
2026-04-16 15:36:05
9
وصية رسول الله 🦋 :
ماشاء الله أنا جهازي كلووو حصيرة و4 سفنجات وسفنجة كبيرة و5 مخاد ولحاف صيفي واحد شتوي وغراض المطبخ 6 كاسات شراب و6 كاسات شاي وصينية وصحون 12 وطنجرة1 ولباس فسطانين وبوط واحد وبيجامتين صيفي كنت صيفية وعبايا وحدة وشنطة وحدة وتفريعات 3 وشبشب 1 😭💔حتى خجلت فرجي النسوان جهازي الله يسامح امي ضلمتني 😞💔
2026-04-18 21:52:02
16
janjon💗 :
بالنسبه اني تالته اعدادي احفظ الفيديو ولا لا 🙂
2026-04-20 20:31:08
11
Ghost :
تقريبا انا الوحيده الي بقالي ٤ سنين جواز ومجبتش كل الهيصه دي حرفيا جبت الحجات الي هحتاجها بس في وقتها وكل ما تطلع حاجه تعجبني وبحتاجها بجيبها.. مثلا مش باكل معجنات نهائي ولا جوزي .. مدخلش بيتنا اي حاجه ليها علاقه بالعجن
المطبخ بالنسبالنا قهوه وبيض وخضار سوتيه في الايرفراير وبروتين مشوي..معنديش صواني ...عندي ٤ حلل بس لو هعمل اكل ع البوتجاز وعني ٢ طاسه بس للبيض ..وهكذا بقي في كل حاجه تتخيلوها ...🙂
2026-04-17 01:41:23
7
To see more videos from user @audi055, please go to the Tikwm
homepage.