Thankyou review ELGINI! ❤️dan Terima kasih kepada semua yang pernah membeli & support kami 🥰 Kami akan terus improve untuk bagi produk yang lebih baik ❤️
2026-04-16 13:35:37
8785
The Dude :
Tracksuit dia paling banyak aku beli. 😂
2026-04-16 11:31:14
5357
Jessica :
Material polyester😁
2026-04-16 12:04:46
1032
SfwnMzml :
Dia dh ada kedai fizikal dekat mall di penang aku pegi haritu sebab excited haha, harga baju dlm kedai tu lebih kurang je mcm kt shopee/tiktok
2026-04-16 06:42:41
595
SALMIMIE :
Boleh tak elgini tlg lah buat pakaian dari material cotton????? Please lah. Bahaya utk mausia dlm jangka masa panjang. Lg pn tak sesuai lah dgn cuaca malaysia ni. Tlg lah.
2026-04-16 16:37:01
486
Kruz :
Elgini made in Malaysia rupanya, ok kena support.
2026-04-16 14:30:51
475
EVolve :
rasanya brand ni dah ada lama kan. kat The Store ke apa tah dulu
2026-04-16 10:49:34
537
MA Nayan🚑 :
Baju melayu dia vermillion tu sedap pakai, harga pun murah, 2 tahun aku repeat
2026-04-16 11:37:06
160
astronaut :
tak boleh pakai baju dengan seluar dia. panas lain mcm
2026-04-16 13:02:17
75
ishamrozani :
Baju Melayu Vermillion dari Elgini memang terbaik. Thn depan pelbagaikan lagi kaler dan kekalkan harga berpatutan ya
2026-04-22 11:02:01
131
D. :
Seluar ,jaket dia kain elok ,jahitan kemas ,tahan lasak.
Rasanya lagi lasak dari brand terkemuka.
2026-04-16 11:11:51
161
azie :
please Elgini, promote&banyakkan pakaian dari kapas. kurangkan jual baju2 polyester/microfiber. ia menjejaskan kesihatan&effect sehingga keturunan. saya masig membeli pakaian elgini tp lebih memilih cotton.
2026-04-18 03:45:53
61
encikkudud :
AKU TAK PERNAH BELI ELGINI. AFTER THIS VIDEO I WANT TO BUYYY ITT !!! aku dah la jenis hari2 bersukan
2026-04-19 11:11:50
21
Aisy :
tapi kualiti drop. Dulu beli seluar dia ok je cutting cantik, tak berbulu tapi now cutting tak standardise, kain pun cepat berbulu
2026-05-13 06:29:41
7
latif hatta :
Barang elgini kualiti mantappp..skrang beli seluar track elgini je
2026-05-27 23:03:51
5
اسمي اطيراه :
Uishh brand fav ne. Bag/seluar/baju terbaikkk sangat.👍🏻
2026-06-01 06:33:50
6
missH_✨ :
Suami saya sebagai seorang cikgu PJ, dah mcm duta Elgini dahhh semua barang Elgini dia beli 😂😂
2026-04-21 23:09:31
13
Sir. Hafiz Berahim :
kualiti dia berbaloi..harga berpatutan dan mampu milik🥰
2026-05-13 15:53:10
13
muhamad hidir :
Punya lama dok nibong tebal ,baru hari ni tau elgini kilang dekat sini ja😅
2026-04-18 04:19:39
15
Aryan rayyan hisham :
barang pun ada qualiti..
2026-04-20 06:47:44
5
Kapikah :
baju jersey dia lagi ok dri yg murah sngt tu 😉 seluar pun puas hati
2026-04-16 11:55:06
34
fida :
kami pengguna tegar since 2016. 1st beli tracksuit di billion shopping centre pantai remis Perak. sekarang suka beli di online platform
2026-04-17 01:07:00
24
Azahar_Ali_ :
So far product die, mmg terbaik.... 👍
X mahal sgt, x murah sgt... Reasonable price + good quality + cantik...
2026-04-16 11:51:49
16
k :
paling best dia mmg target utk org pakai hari2,baju tshirt, tracksuit,windbreaker,dan regular customer dia aku HAHAHHA paling bnyk tracksuit la😂sesuai dgn poket aku,tak mahal tak murah,kalau offline store harga sikit lgi tinggi tapi dgn E ni,murah shipping takde,sedap pakai,rosak beli lagi,tapi setakat harini tracksuit yg aku beli dh 3-4tahun kot bertahan,dia mmg pandai betul target customer,dia faham giler kehendak customer
2026-04-18 15:58:46
30
L :
kualiti dia padu gila windbreaker aku pakai buat grabfood dah 3 tahun elok je tak koyak zip tak rosak cuma warna la luntur sikit sebab hari2 kena panas
2026-04-16 12:12:28
7
To see more videos from user @faizrazakdesign, please go to the Tikwm
homepage.