@ee72n_: تفضلين ليسا بالأشقر او البني؟ #lisa #fyppppppppppppppppppppppp #blackpink #foryou #foryoupage

نُـونـا
نُـونـا
Open In TikTok:
Region: SA
Thursday 16 April 2026 11:59:03 GMT
18372
1174
49
209

Music

Download

Comments

ststaa2
ִֶ ˖°🐰ྀི⋆ :
أنا مصدومه من التصميم + ابدعتييييي ♥️
2026-04-16 22:47:36
10
rqy91
نوره :
بالبني+ابدعتيييييي
2026-05-18 19:53:12
1
.designer046
طول وقتي في حسابي الثاني! :
الاخضر
2026-05-05 17:00:08
1
dode_99993
♡𝓓𝓸𝓭𝔂♡ :
الأشقر + ابدعتيييي
2026-04-20 16:01:34
2
ahyeon22201
‧˚꒰🍨꒱ أســيِل ₊˚⋆ :
ابداععع
2026-04-21 14:09:06
1
lit30403
lito :
2026-04-19 13:23:17
1
.sakura092
⋆. 𐙚˚࿔ 𝑺𝒂𝒌𝒐𝒓𝒂 𝜗𝜚˚⋆ :
اصلا ليسا ب الاثنين تجننننن😝+ ابدعتييي
2026-05-11 10:38:51
2
fatooildcch
𖦹 :
شوفوا حقي+ابداع
2026-04-18 00:06:49
2
user69rduu5l5w
أم التوأم 💜💜💙💙 :
يجججنن🫧🛼
2026-04-16 22:38:44
1
To see more videos from user @ee72n_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About