Saya akak baju biru tu🫣Sedap betull teringat2 sampai hari niii😭
2026-04-17 14:25:27
100
shaffiwahid :
Better selang seli, buat cust punya and buat orang yg beli banyak tu punya. Kesian yang menunggu kadang nak beli satu dua je tu.. just my 2 cents
2026-04-17 10:27:15
138
Zaki Haziq :
dik .. ni abg nak ckp skit .. lain kali jangan miskin .. bila ko miskin segala yg ko tgk akan jadi mahal .. akan auto jadi x sedap .. bila x mampu beli mula la nak kondem bisnes dan produk org .. mula la terserlah perangai sbenar b40 type M .. jenis dengki dan iri .. jangan camtu dik .. siapa suruh ko miskin .. cer ko kaya .. segala yg ko tgk segala yg ko mkn akan jadi auto murah dan sedap .. biar abg jelaskan dr sudut pandang t20 .. org kaya ni dia x pandang hrga dik .. dia tgk kualiti .. kualiti pula bukan mcm selera b40 mcm ko dik .. jenis kena byk gula kena byk perasa dan garam .. cukup smua tu baru ko cakap sedap .. bukan dik .. org kaya ni jenis makin xde manis masin .. pendek kata rasa original .. makin diorang akan kata tu sedap .. sebab diorang jaga ksihatan .. lagi satu dik .. ko kata x sedap la tu la ni la .. masalahnya ko ni pun jenis xde citarasa .. nasi lemak lauk sambal minyak pun ko kata sedap hnya sebab org bagi ko free .. fikir² kan apa abg t20 ni cakap tau .. hidup kenala berusaha jadi kaya .. bila ko miskin segalanya jadi gelap .. termasuk pandangan org lain pada ko .. jangan kecam ye .. sekadar berkongsi 😂😅
2026-04-22 22:20:55
6
ᖇᗩᘔᘔ🪽 :
25 siaww🗿 ke aku salah dgr 😂
2026-04-16 20:47:21
63
Mar_Hamzah :
1 slice berapa?
2026-04-17 03:31:38
7
IntanZ :
beratur panjang tapi adik ini kerja laju, tangan dan mulut gerak serentak, tempat kerja simple tapi kemas bersih. sesungguhnya kagum dgn usaha anak muda skrg
2026-04-16 18:33:39
75
𝑀𝒶𝓂𝒶𝐻𝒶𝓃𝒶𝓈 (っ◔◡◔)っ :
Rm berapa beb 1 slice?
2026-05-31 10:17:10
0
yoongiyahhh :
Dah rasa sedapppp😭😭😭😭 tapi nk pegi tu malas sbb kena beratur n jem
2026-04-17 09:02:58
6
CherryW :
bang berapa dulang sehari buat tu ?
2026-04-18 04:00:19
1
::FJ:: :
kalau customer depan tu nk satu je, apa salah skip time bungkusan ke lima. kesian.
2026-04-18 12:35:33
7
💜ABANG TRIPOL💜 :
SABAH hadir
2026-05-22 11:44:04
0
Ryu Sofea :
buat 2 org utk packing..
2026-04-17 09:26:07
1
!dgaf :
kedua bangg
2026-04-16 12:51:33
5
🖤❤️Auni❤️🖤 :
Kita geng lah abe.. nasib baik akak tu faham
2026-04-17 14:54:38
1
Cepe :
Yummy😋😋😋
2026-04-16 12:55:07
3
@£*67🌏🍫🗿 :
ketiga🥰🥰🥰nak sgt cuba
2026-04-16 12:54:30
0
gocryaboutit :
Sian akak tu tnggu tk dpt2😭
2026-04-16 14:11:09
9
MdmLysaaa_ :
Srsly sedap ! Nti free nk repeat lgi
2026-04-16 13:25:24
5
usernotfound, :
Ni selalu nya comfirm PS lah cita dia, makap skit harga utk dijual dkt area2 yg jauh atau yg org xleh nk dtg, selalunya lah mcm gitu.
2026-04-17 04:29:00
4
Akif 99 :
abang saya Ada beli
2026-06-02 03:46:58
0
arissaa :
dkt mne ni
2026-07-03 12:03:18
0
Nur Umairah :
dekat mana ni
2026-05-30 01:21:20
0
anggun :
baik doh mirul da famous
2026-04-17 04:24:32
0
To see more videos from user @rizzquesillo, please go to the Tikwm
homepage.