جماعه جملة دي مشهورة اوي وبعد ما اتفرجت ون بيس فهمت قصدهم من ١ الي ٦٠٠ هتكون مستمتع مع طاقم وقصة كل جزيرة وللعلم وقت دا جامد جدا ولكن بعد حلقه ٦٠٠ هيظهرلك بقا عمق القصه واحداث هتربطها بتحصل من زمان بس انت مش فاهمها يعني زي الهاكي والاسلحه القديمة وكدا + انمي ممتع جدا وقصته جامده بجد حبيته وللعلم مع أنه في تمطيط بس مع استمتاع مع الانمي وطاقم في اواقات مش هتحس يعني من ١ الي ٦٠٠ دي انا محستش بتمطيط غير في ارك واحد بس
2026-04-17 18:10:36
11
®•~♡𝓡𝓪𝓱𝓶𝓪♡~•® :
شاهد ديث نوت احسن قصير و ممتع
2026-06-05 05:28:43
1
meto :
انا الوحيد إلى اشوفه ممتع من بدايته ؟
2026-04-17 23:06:19
62
No one :
اقسم بالله ون بيس ممتع من اول حلقه
ون بيس افضل انمي في تاريخ التاريخ🔥🤍
2026-04-19 16:45:39
26
قرآن🎧 :
اتاك الافضل
2026-04-19 07:47:02
6
lost 💞 :
شوف ذا حلو ورسمه وتحريكه وفكرته تاريخيات والله
2026-05-31 08:32:36
0
ahmedalsahy310 :
ده مين ده
من الحلقة 50 الأحداث بتبدأ من اول لوغ تاون
2026-04-16 15:39:21
8
shadow_of_argos :
تابعه يا اخي بالحلقه احلى من الثانيه
2026-06-08 23:27:28
0
DACIA :
كنت زيك في الاول بس بعد ما خلصت 1100 حلقة اكتشف اني ضيعت وقتي على شي تافه
2026-04-19 16:06:47
6
لااله ال الله محمد رسول الله :
ون بيس افخم انمي
2026-05-31 07:28:59
0
Ꭷɴʟʏ ʟᴇᴀᴅᴇʀ ╰_╯ :
نصيحة ابدا من الحلقه 517 + آرك المارين فورد
2026-06-08 11:34:47
2
علبة تونه :
الانمي في اول حلقاته احلى و اجمد بكتير
2026-05-30 19:09:25
1
Mohamed Mousa 2 :
في حاجه اسمها one pace هو هو بس الأحداث اسرع و الحلقات 500تقريبا بس