@kayip_sayfa: Bazı vedalar kayıp değil, yükten kurtuluştur… Bazen en büyük hata, değerimizi görmeyen insanlar için savaşmaya devam etmektir. Oysa bazı mücadeleler kazanılsa bile insanın içinden bir şeyler götürür… Bu video; kendini anlatmaya çalıştığın ama anlaşılmadığın, değer verdiğin ama karşılık bulamadığın anlarda sana hatırlatmak için var: 👉 Herkes, içinde ne varsa onu verir. 👉 Herkes, kendi aynasında kendini görür. Eğer elinden geleni yaptıysan, daha fazlası artık fedakârlık değil… kendinden vazgeçmektir. Bırak giden gitsin. Çünkü bazı vedalar kayıp değil, Huzurdur.. Sizce "değer bilmezlik" bir karakter özelliği midir yoksa bir tercih midir? Yorumlarda buluşalım..#keşfet #veda #sözler #motivasyon #değer