@adioren.p: מה עושים כשתנאי העבודה בלתי נסבלים והמעסיק לא מטפל בזה? 🤔 *המידע בסרטון אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ פרטני. הסתמכות על המידע הינה באחריות הצופה בלבד. #עדי_אורן_פריאנטי #דיני_עבודה #פיטורים #פוריו #מדיהדום
עבדתי ביולי-אוגוסט של שנה שעברה בשבוע של ה45 מעלות, בלי מזגן ולפעמים גם בעבודה פיזית וב4 החודשים שעבדתי שם המעסיק לא תיקן את המזגן🧡 זה גם רשת גדולה ולא משהו קטן
בכללי כל ההתנהלות של הרשת מרושלת נורא
2026-04-19 07:49:59
8
Batel Mizrahi :
מה התנאים למי שעובד בקבלת קהל? יש הפסקה על חשבון העבודה ?
2026-06-10 17:33:33
0
avivitozeri111 :
אשמח לדעת לגבי עמלות שסוכן מקבל, האם החברה צריכה להפריש מהעמלות לפנסיה?
2026-04-19 08:33:00
0
אא :
אני עובד בהסעות בזמן המתנה . המעסיק דורש לכבות את הרכב אבל אן לי מקום לשבת במקום אחר. אם מזגן מה אני אמור לעשות ?
2026-04-19 16:41:51
0
shifra_yakovian :
אם במקום עבודה לא מביאים מנקה תקופה וצריך לנקות את החדר הפרטי זה גם זכאות?
2026-04-19 18:36:20
0
peaceful :
מה עושים כשתנאי העבודה במפעל הם של מחנה ריכוז ואין אפילו מאוורר גם לא בשיא החום?
2026-04-19 16:13:03
0
user8684387264003 :
סליחה אם שה מזיק לי לבריאות הולך עד שיתקנו !
2026-04-20 11:48:50
0
טליה גואטה :
אם אני מוציאה ימי מחלה ואחד מהם זה יום העצמאות,האם אני צריכה לקבל מאה אחוז או לפי הדרגות של הימי מחלה(יום שני 50 אחוז וכו)?
2026-04-19 19:56:17
0
רועי שורץ :
אני רוצה לשאול אותך שאלה ...
אני עובד בסופר 12שנה ויש לי 100אחוז מישרה עכשיו בחודש האחרון הבעל הבית של הסופר החליט להוריד לי יום בשבוע ולא לשלם לי עליו אני רוצה לדעת עם הרעת תנאים ועם שווה לי ללכת עם זה להיסתדרות העובדים ?
2026-04-19 17:49:07
0
Bat-El Zror :
התפטרות בדיו מפוטר תקפה גם לעניין חתימת אבטלה? או רק לפיצויים?
2026-04-19 14:59:44
0
Bob Natan :
אין אצלנו אוכל בעבודה אבל עדיין רשום בתלוש שווי ארוחות והוא לא מופיע גם בנטו חוקי לא חוקי?
2026-04-19 11:55:24
0
gorogol :
אני עבדתי במפעל שבו הגג היה עשוי מפח והחום בתוך המפעל היה ממש מסכן חיים .אחרי יומיים עזבתי את.העבודה בגלל זה .
2026-04-19 09:59:31
0
user5545161288181 :
מתקין פרגולות וגדרות עבודה כל היום בחוץ גשם שמש,
אם אני עוזב זה נחשב כדין מפוטר?
2026-04-28 14:03:16
0
To see more videos from user @adioren.p, please go to the Tikwm
homepage.