@glitzzysonia: Our First Home Setup in USA 🇺🇸 Turning a House into Home 👨👩👧👦 🤲 Our First Dining & Bedroom Setup ✨️ Alhamdulillah #homesetup #usa #newjourney #familyvlog #foryou
Kuch log hoty h Jin k Lia dua Khud e Dil say niklti h Jo Khud positive vibes rkhti un m say ap h ap😇
2026-04-20 02:51:35
27
afshanbutt127 :
You can get these one depending on your size. Mattress dalney se peheley frame pe yea dall dian matching to your color scheme it will give very beautiful look if you use frame we used thatas well in past
2026-04-21 02:09:03
2
Muhammad Ali :
masha Allah ❤️Allah pak nazre bad sy bchaye ameen
2026-04-20 05:13:51
4
shanazkhan4444 :
Mashaallah ❤️🌺❤️❤️🌺❤️🌺❤️🌺🇱🇷🇱🇷
2026-04-20 12:20:38
1
Saba Malik 🇦🇪 :
Mashallah pata nahe kyou Mjha Asa khushi hoye jasa meri apne bahan ka ghar set hova ho Allah apko khush rakha dil say dua hai ❤️
2026-04-20 13:26:11
3
Maida Khan :
mashllah mashllah mashllah mashllah ❤️❤️
2026-04-20 06:28:30
2
Hira khan :
pls room tour dia ga set krny k bd
2026-04-20 05:11:26
1
Harry potter :
Ma sha Allah Ma sha Allah 🥰
2026-04-20 07:58:53
1
Azaan Seed :
mashallah very nice home❤️
2026-04-20 07:29:43
2
M.Arham hussain :
MashAllah MashAllah
2026-04-20 09:50:58
2
AlyanaNizamani :
MashaAllah ❤️
2026-04-20 10:27:38
1
Zee Family USA 🇺🇸 :
MashaAllah ❤️❤️
2026-04-20 02:45:19
4
abcdef :
masha ALLAH❤️
2026-04-20 10:56:43
1
Mubaraka Bhatti :
Mashallah
2026-04-20 03:17:17
1
💛🔥🌹Baba ki Rani hu🌹🔥💛 :
Masha Allah
2026-04-20 10:03:37
1
vibe_with_uk :
MashAllah .. Allah tala apko sab khushio sy istemal krna naseeb kry .. Ameen
2026-04-20 07:58:27
2
Fajir queen 👸🏼 :
mashallah ♥️🥰
2026-04-20 02:54:56
1
👑King Khan👑 :
Mashallah🥰🥰🥰🥰
2026-04-20 02:38:06
2
his wifey ❤️ :
inko dekh k positive vibe ati ha
2026-04-20 07:40:01
2
maryammemon796yahoo.com :
May Allah bless u n ur family Maa Shaa ALLAH
2026-04-20 10:16:29
2
piyarikhan :
Masha ALLAH 💕 mubrk hu api sab Kuch buhat acha lag Raha ta💕💕
2026-04-20 07:11:05
2
user4091586613976 :
Insaan hamesha hi struggling face main rehta ha agar kabhi aap surah takasur Pathan to saaf kaha Gayá hai so apni life ko simply manage krna ye b art hai har koi nahi kar sakta hota aap ne ek achi tip do hai stand for bed mattress
2026-04-20 05:39:38
2
To see more videos from user @glitzzysonia, please go to the Tikwm
homepage.