@luczyque: bajet 30k cukup ke

luq
luq
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 20 April 2026 12:30:14 GMT
446769
66714
380
10708

Music

Download

Comments

_cikbunge
Watermelon 🍉 :
Sebenarnya dah kena start beli barang baby sikit2.
2026-04-21 18:23:35
3733
ffariihah
A’a :
dah cancel plan wedding haritu sbb dia dah tak like semenjak seminggu dua ni 😞
2026-04-20 23:45:59
4231
oihatemu_
Mocaron :
nak follow crush pon bergetak lutut ni camne 😭🥀
2026-04-20 22:12:55
2412
jijieyayanggg
yayang :
crush aku like semua story aku, HARI HARI. aku rasa next week dah boleh tunang
2026-04-21 00:44:25
1243
xzghly1
mariposa ⋆˚𝜗𝜚˚⋆ :
dia followback kt ig pun aku punya berangan macam ni 🫠😔
2026-04-21 01:42:51
242
ainnazirahhh
creamLatte :
crush tak pernah like story, okey move on
2026-04-21 04:06:59
222
khaiyly99
k :
dia like je bang, tak bermaksud kau tujuan dia 😔
2026-04-21 04:22:06
143
aishah.latiff
ᴄ ʜ ᴀ ᴀ ᴀ 🕊️ :
Jangan pk jauh sangat.. Crush Saya pon dulu view semua story ig Saya, tahu2 die post pic Baru balik nikah.. 😭😭
2026-04-21 02:14:30
67
jeong_se
. :
Team baca komen 😭
2026-05-17 11:54:26
16
lurveasy
asyhie :
in my delulu era 😭
2026-04-26 07:51:06
11
_.syzasfya
𝓼𝔂𝓪𝔃𝓪 :
terlike jetu
2026-04-21 13:35:06
17
rsalya
￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
tk masalahnya , dia dah mula repost pasal aku...tapi kan just friends
2026-05-27 19:27:24
6
nqfii6
nnth :
maybe like sebab ada kawan abang sekali dalam story..... jadi boleh cancel balik Kut 😂😂
2026-04-21 03:49:53
17
shrimpsimps
cuha🫧 :
da boleh fikir tahun depan raya belah mana🥰
2026-04-23 09:56:27
11
mfsyuki
caramelbellachiato⋆. 𐙚 ˚ :
“kita kawan rapat until married kalau ada jdoh ya ?” skkssk
2026-04-28 03:05:09
8
ima.nnn
imannn :
dewan dbkl
2026-04-20 23:51:28
19
yupthatsme6262
Someone’s daughter :
Bile kite like balik story dia , dia hilang pulak😁🙏
2026-04-23 08:25:35
9
hydrangeaapril
Hydrangea :
dia trtekan rasanya tu.
2026-04-21 04:48:41
9
diaryyana._
shei ✰ :
CRUSH AKU MENTION DEKAT STORY DIAAA 😭😭😵‍💫🤔🙃🥰😘🥲🥹🙄😅😂😒😭🤣😵‍💫🤪🤪🤣🤣☺️☺️🤣
2026-04-22 22:17:07
8
sukahatiakuarh
almostdie :
dewan kuliah boleh tak
2026-04-21 11:39:45
5
kizzmemwah
kith :
nak req stall apam balik dengan cendol okay you
2026-04-20 12:37:40
26
dewanseri.intan
Dewan Seri Intan :
Amboii sukanya diaaa . Btw , dewan kita pun ada pakej catering sekali . Pakej mur mur jer jangan risau . Dekat ngan pantai pulak tu 🤭
2026-04-21 03:39:57
8
roshaniza
Ros HaNiza :
eh aritu tgk concert dgn anak aunty kan😁
2026-04-20 15:33:28
54
To see more videos from user @luczyque, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About