Muhammet Ali Kılıç :
Aşk, sonunda ayrılık olduğunu bile bile o yola girmektir. Belki küçücük bir umutla, o sonu değiştirebilirim diye inanmaktır.
Aşk, olmayacak bir duaya herkese inat amin demektir.
Ben böyle bir sevdaya düştüm. Rezil oldum, kepaze oldum. Ama aşk dediğin şey zaten biraz da budur. İnsanı kendine yabancı eder, gururunu unutturur, yapmam dediğini yaptırır.
İkimiz de bu hikayenin sonunu en başından biliyorduk. Ama insanı mahveden şey son değil, o içinden hiç eksilmeyen umut kırıntısıdır. Çünkü insan bazen olmayacağını bile bile bekler.
Öyle bir şeydir ki aşk, seni 750 km öteye, adını bile doğru düzgün bilmediğin bir şehre götürür. Sırf bir kez görmek, bir kez sarılmak, kokusunu içine çekmek için.
Aşk dediğimiz şey, sonunu bildiğin halde atladığın bir uçurumdur. Düşeceğini bilirsin ama yine de atlarsın. Çünkü bazı hisler, akıldan daha güçlüdür.
Ve bazen insan, her şeyi bilse de yine aynı kişiyi sever :)
2026-04-21 21:32:46