@maznizamazlan: #sunscreen #drlansunscreen

MaznizaMazlan
MaznizaMazlan
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 22 April 2026 05:09:38 GMT
2965251
10095
418
1006

Music

Download

Comments

shareen980
𝒮𝐻𝒜𝑅𝐸𝐸𝒩𓂅 :
saye jujur yee , saye beli sunscreen dr lan ni untuk anak” bulan 4 haritu , sampai sekarang tak habis” lagi , padahal pakai hari”🤣🤣 satu je nak cakap korang pakai sunscreen dr lan ni skin terus lembab wehh , lepas pakai rasa macam baru lepas mandi , saye jenis skin kering tau , bukan sikit” kering dia , pakai sunscreen ni auto lembab skin , biasa kalau sunscreen jenis lain kalau skin kite kering kalau pakai ape” mesti nampak tompok” kan ? tapi dr lan punye sunscreen ni ya allah , pakai terus nampak skin kite lembab and licin , nampak skin kite sihatt .
2026-06-16 06:57:23
43
cici72215
cici :
Sy baru pakai ss nie. Mmg best la. Tak sia2 beli🥰 aku tinggalkan ss lama 😂
2026-09-02 06:33:37
0
suhada.nasir0
Suhada Nasir :
done order sis
2026-08-22 08:44:48
0
azmanjimy
Azman@Jimy :
sy dh pkai..mmg berbaloi beli..sy beli kali ke 4.
2026-08-31 03:49:02
0
chintaoyen
🐲Cat➰️Dragonlady🐈 :
x buat jerawat ke
2026-05-15 04:32:59
5
sykirrrrrr1
sykir :
sy dh pkai,dh hlg jeragat,hg plv pnginv dh glowing
2026-04-30 04:23:45
13
n.waffaa
Farah ✨ :
Fyp sebab kena try kee niiii
2026-08-27 13:29:29
0
sasya5407
Sasya :
pakai untuk memancing blh tk
2026-08-24 04:30:40
0
hiii70365
hiii :
oily oke ke
2026-08-23 15:32:33
0
ekapie1
EkApIE❤❤💋 :
sunscreen nie kalo berpeluh,hilang x?
2026-08-23 01:14:20
0
fatinzainol_
fatinzainol_ :
untuk jeragat boleh ka?
2026-08-20 10:12:38
0
suhana..hannasue
SUHANA :
ni tinted sunscreen ke
2026-08-23 21:54:15
0
aurora_070782
Aurora :
sesuai ke klu oily skin
2026-08-18 09:55:51
0
ombak_rindu143
lizaa :
pakainya muka bole nampak cerah ka?
2026-08-18 13:40:20
0
nafisa_fisha94
nafisa_94 :
done order
2026-07-22 08:32:19
0
cikdielaaa
DiLaa :
pregnant boleh pakai ke
2026-08-03 09:06:55
0
suriantimukarun
Mrs Nobody💜 :
wangi ke
2026-08-01 21:03:26
0
aleeyarazak
𝓐𝓵𝓮𝓮𝔂𝓪❦ :
bestnya
2026-07-30 20:24:00
0
madiacikya
cikyacollection :
done order
2026-06-13 05:59:25
0
haneyz_03
h🅰️ney :
siang malam boleh pakai ke tak
2026-08-12 07:18:14
0
auliyabungsu0
Amanda 🥰 :
saya pakai ni banyak kawan tanya pakai pe cantik muka love sangat sangat lah sunscreen ni 🥰
2026-08-29 14:46:19
0
ezara_shafiyah
◡̈ᥫ᭡𝓏𝒶𝓇𝒶·.¸¸.· :
kalau kulit berminyak sesuai ke? tone up tak
2026-08-25 15:32:19
0
cikaienghazali
Unnie Beauty01 :
kulit berminyak ok ke??
2026-07-31 09:16:05
0
nikfrhh_
FarahNabilaa 🕊️ :
Bagus sangat nii
2026-06-21 04:36:35
0
l.pancakes
nura :
Preggy boleh pakai tak? Selamat tak pakai
2026-08-16 17:51:07
0
To see more videos from user @maznizamazlan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About