@dunia4rodaofficial: Dulu kita rasa Semua tu Mudah ..Tapi bila kehilangan isteri… baru kita sedar, yang kita anggap ringan sebenarnya berat. Baru faham penat, sabar, dan pengorbanan dia selama ni. Hargailah isteri selagi masih ada… kerana bila dia tiada, hidup tetap berjalan, tapi takkan pernah sama. Penat lelah dia… takkan mampu kita bayar.. #hamada #kanser #cancer #sarcoma #amanda
Tau tak kenapa kami prempuan x rasa penat? Sbb kasih syg kami ikhlas. Kami dh bersedia semua ni bila kami ambil keputusan utk ada pasangan hdup. Bahagia kami bila keluarga lengkap,ada suami dan ank dlm sebuah rumah yg selesa🥰
2026-04-23 17:17:20
1473
Yazli Yusof :
jgn lupa datang cameron bwk anak roger aku bro , aku belanja steamboat
2026-04-23 15:53:55
369
JP :
ini tugas mencabar emosi. dari itu kita rajin2 tolong bini. buat apa2 yg boleh
2026-04-23 18:36:13
64
baruktangahjalan :
semngat tau!doa kami sentiasa ada untuk family korang
2026-04-23 14:40:28
89
A :
Mungkin nanti bila saya dh takde baru akan dihargai . Dulu hati ikhlas dan redha dalam semua benda . Tapi makin hari makin lama hati mcm kene robek . Bila buat sesuatu kerja dah tk ikhlas tk sronok . Berdosa kah saya sebagai isteri ?
2026-04-24 13:04:52
9
I am No.6 :
betul, hari tu 1 hari je aq take over keje isteri, dah rasa panatnya tu😅
2026-04-23 16:12:26
29
✧ Ummi ✧ :
maaf tanya, kembar ke?
2026-05-05 10:19:42
3
mhdkhairul :
Tu laa aku tak bagi bini aku keje takut dia pindah hati 😭😭
2026-04-24 05:04:21
3
ANAH :
kambar ke itu? comel.❤️
2026-05-02 05:30:57
0
𝓕𝓪𝓽𝓲𝓷 ᰔᩚ :
semogaaaa kakak amanda dan baby asyifaa membesar dengan baikk ye nanti jaga abi pulakkk🥹🫶🏻
2026-04-23 14:40:14
17
Masak lomak 🙈🤍 :
pakai ubat gigi apa bang..
2026-04-23 16:17:22
1
mekna :
sy terbalik...kalau xde suami sy yg rasa penat....kalau ad dia rasa aman tenang... tudung nk p kerja dia gosok...pandai jaga anak.. bancuh susu cuci botol susu basuh baju sidai baju nk dikatakan BYK dia buat...dia kerja bkn x kerja kadang tido sama2 lewat tp dia bangun dulu 5:30 pg dh bangun Lps subuh dh p kerja... alhamdulillah masing2 ad tugas masing2
2026-05-02 10:21:43
7
Nisy@🌸 :
Allah jdikn wanita ni satu mkhluk hebat yg boleh hadap tekanan, kesakitan, ujian
2026-04-26 13:17:29
10
Ninysyahayu1998 :
Paling ibu2 takut tinggal kan anak2 nye 😭😭😭
2026-04-24 06:29:49
33
Hazwan :
bang bila sye tengok post abg sye jadi takut kehilangan isteri sye🥺
2026-05-28 16:17:11
1
Rojak Cikna merlimau :
masyaallah comel2 anaknya. 🫶🏻
2026-06-10 14:07:46
1
Sharifah Takaful :
Hargai selagi ada.. Kami wanita kuat hanye sebab anak..
2026-04-26 14:33:25
3
Cydaa Akma :
Sbnarnya mmg penat tp hilang semua penat bila tgok diorg tido.. well done all mommies out there.. enjoy all these moments..
2026-04-24 21:49:32
5
-`♡´- :
Bersabarje bang nanti datanya rezeki
2026-04-30 11:26:35
1
ZEE AZZY :
anak akan lebih bijak kalau ayah yg menjaganya👍 semoga Allah permudahkan segala urusan
2026-04-24 13:08:56
4
Nana :
umur ank gini mudah dh..paling penat bby newborn..x boleh handle sorg..x cukup rehat,ngntok dgn badan belum sihat..mmng emosi🥺
2026-04-25 07:49:01
3
muhdfarid__0 :
Diala ayah diala ibu semoga abang dilimpahkan segala rezeki dan sihat tubuh badan aamiin🥰🤲🏻
2026-04-27 07:35:43
2
4M4L :
ku bayangkan Allahyarhamah sedang tersenyum melihat dari syurga 🌹
2026-04-23 16:46:19
4
nzsyaila23 :
sihatt" anak cantiiikk❤️🥰
2026-04-23 14:39:21
2
Flower🌹 :
semoga sihat sokmo amanda dn asyifa . ramai org sayang kan amanda dan asyifaa
2026-04-23 14:46:02
4
To see more videos from user @dunia4rodaofficial, please go to the Tikwm
homepage.