nk beli.. tp pakai sehari je pastu jd pekasam.. susah la jnis pemalas ni
2026-04-25 15:12:08
5366
Iff☆h :
Haritu masa wedding i, mua i suruh pakai ni seminggu sblm kahwin. And masa kahwin makeup i smooth gilaaaa n ramai org puji cantikkk 😭😭 sumpah i suka gila this sheet mask ❤️❤️❤️❤️
2026-04-24 16:06:02
3920
ZalehaIchwan :
kalau jenis oily + sensitive bole ke? trauma sbb asl pakai sheet mask mesti breakout teruk😭
Hang habaq betoi2 selain sheet mask nie hang pakai product apa lagi.. aku rotan satg.. baik hang habaq cepat!!! 😂
2026-04-25 14:42:49
370
ieqa 🦕 :
bestnya vibe office mcm nii
2026-04-25 13:02:53
486
hanaa 🦋 :
yang ni memang menjadi, korang serious kena try! muka kita breakout dry gila sampai mengelupas before hari convo. dah beli sheetmask mahal pun tak ngam and pedih bila pakai. then malam before convo, member suruh pakai skintific mask ni. best weh terus hydrate skin and makeup smooth betull yee next day 😭🫶🏻 (sumpah tak overclaim)
2026-04-25 13:03:43
152
Azie Azmi :
sy pakai hari2 naik biji kecil kat muka.
2026-07-03 00:15:57
10
☆ :
memg bole pakai hari2 ke 2 kali dlm seminggu?
2026-08-26 07:45:56
6
Ay'zza :
Tips senang, sheet mask everyday!! Hope your skin is glowing flawless during convo!!!
2026-04-28 13:23:58
10
Cutie Patootie :
Boleh suggest sheet mask okay yg selain skintific tak korang~ sbb sy mcm x ngam pulak pakai apa² untuk brand skintific
2026-05-01 07:53:11
12
Shiha Nasir :
Nk konsisten kena letak kt peti ais. Dari mls jadi rajin 🥰 sbb feel sejuk
2026-04-30 06:01:55
34
Jufiera Empire :
seyes... A week before nak makeup nikah, pakai ni hari2.. mmg MUA cakap skin cantik n senang nak makeup. Sape nak tawen, nak makeup dia cntik on point silalahh pakai sheet mask hari2✌🏻✌🏻
terbaik!! lg satu tipsnya puasa seminggu tu jgn berbuka nasi dan manis lg cepat glowing
2026-05-03 09:16:35
28
Aireena Amalina :
saya letak mask ni tepi katil dekat tempat letak hp hari2, so sebelum tidoq akan bubuh.. main jp 15minit n buang tidoq.. alhamdulillah dah consistent 2bulan 😭
2026-04-26 01:13:58
7
GEE AZMI 2 :
1 lagi babe... somebymi yuja niacin spray 🔛🔝... die punya healty glow xmemain... thanks me later okeh 🤝🏻🥰
2026-05-12 22:18:45
7
dila dill :
rasa ada kolagen kn mask nie.sbb penah tny masa live ari tu.kalo ada kolagen x sesuai utk yg yg fibroid,cyst.
nak tanya lah ehh...how cara pakai masker lepas pakai tu kan pastu nak pakai skincare lah pastu terus pakai atau basuh dulu muka lepas pakai masker mcm ni
2026-04-26 02:35:55
7
﮼ديني :
Habistu kalau tengah intern mengajar ni cane nak pakai 🥰
2026-04-25 11:49:10
33
To see more videos from user @aiqalq, please go to the Tikwm
homepage.