son salçayı eklemesen mis gibi gidiyodu. bizim Türk mutfağında zaten asırlardır domates doğal olarakta salça yok zaten. son 200 250 yıldır ulaşmış anadoluya. ama çoğu yemeğin bence tadını çok felaket bozuyo salça. kuru fasulye gibi nadir yemeklere yakışıyor.
2026-04-25 13:13:12
7
Yeşiltepe Köyünden :
Firin guvec yemeklerinde malzemeler en gec piseni tabana doseyerek azalana dogru yukari cikar ,eti iki ayri kademede arasina da sebze patates sogan koyarsaniz ,normal surede alt ve üst etler arasinda sertlik farki olur ,olmasin diye cok pisiirseniz diger malzemeler ve tabandaki et erir
2026-04-27 07:05:57
2
Hayali Çürükkyahayali.rkkya :
yapıyorsun bu sporu
2026-05-03 10:30:08
0
Fatih Simit :
güveçte patates soğan asla olmaz olursa o patates yemeği olur
2026-04-26 17:29:10
5
Arif Çobanbas :
Salça sı ve Yeşil Fasulye si eksik olmuş . YARASIN !
2026-05-05 10:03:05
0
Muhsinduzgun35 :
Şimdi herkes Bi yorum yapmış diyeceksiniz. Eline sağlık kardeşim. Ama güvece su konmaz. Pişmiş hali o yüzden mi yok 😁
2026-05-09 17:05:12
0
fatma yildirim :
domatesler 2kilo varmı
2026-04-25 10:44:31
0
🚬Efsa🚬 :
güvece patates olmaz, o güveç değil etli türlü yemeği olur
2026-04-25 13:50:41
1
özgür böge :
Afiyet olsun emeğine sağlık
2026-05-02 15:58:41
1
zalimsin hayat :
ellerinize saglık
2026-05-02 12:38:54
1
user5uro02jr1q :
salca cok tatinin önüne gecer🥰
2026-04-27 10:36:07
1
savda yüreği :
maşallah ellerine sağlık
2026-04-27 17:57:07
1
Alin :
Aşure
2026-04-27 10:04:58
1
🤘🤘sevenler kavuşamıyor🤘🤘 :
afiyetle olsun hayırlı akşamlar
2026-04-27 19:08:27
0
İbrahimağa :
afiyet şeker olsun
2026-04-27 15:18:29
1
fatma yildirim :
etler pişene kadar patatesler çotba olur
2026-04-25 10:42:55
3
Domboq somsa 🥐 :
Bende sadece güveç var 😁olurmu
2026-04-26 19:11:06
0
Seyfettin Balci 82 :
super
2026-04-27 07:39:47
0
Akşehir'li Ercan :
güveç 😋😋😋😋
2026-05-16 17:33:45
0
EroL99 :
Vaşşşşş😊
2026-04-26 21:41:31
0
Gölkentli06 :
o güveç kızarmış patlıcanla olmax
2026-04-27 04:51:21
0
Universum Mars :
fazla yag cekiyor yenmez
2026-04-25 12:14:30
0
To see more videos from user @sbl5003, please go to the Tikwm
homepage.