و الله اقسم بالله لعيب فجميع الالعاب و كلهم رافضينهم علي لاني فقط يشوفوني العب اللعبة كثير يحرموني منها و ما اقدر العب جميع العاب الحرب مثل فريفاير و بيبجي 😭
2026-04-26 06:51:00
1
𝓐𝓱𝓶𝓮𝓭 // ْأحْــــمٓــــد :
بتصور ببرنامج ايه
2026-05-23 15:52:31
1
Eyad :
مش فاهم ازاي رافضين اللعبه
2026-04-24 17:56:05
7
𝒾𝓃𝒞٭𝒮𝒯ℛℐ𝒞𝒦ℰℛ🎖️🎖️ :
أنا ولله بقالي 3سنين العبه بنام أصحى ألاقيها بتنمسح
2026-06-19 00:28:55
2
mohamed ☠️عمك :
والله العظيم اهلي رافضين😭
2026-06-19 21:07:01
2
Adam_elsa3dawy :
لعيب بس نقصني اسكنات
2026-04-25 01:05:54
5
س 🇰🇼/🇶🇦 . :
اي والله
2026-04-27 07:04:18
1
محمدٍَِّ / MHAMEDٍَْ🐺 :
ايوه
2026-04-27 08:55:22
1
𝙈𝙤𝙝𝙖𝙢𝙖𝙙 :
ابوي لليوم مفكر مود الصنم موجود
2026-04-25 23:59:29
6
^☄️•MOHAMED•☄️^ :
يسطا انتا لو حاسس بيا
يسطا انا 30 فريم و Kd7,1 تخيل بقا و جايب كونكر اربع مرات وتلفون بيزمر وبقول لأبويا هاتلي تلفون ١٢٠ فريم وانا هخش بطولات وممكن اجيب فلوس ومش راضي بس
الحمدلله 😞