شكرا على الكلام الجميل ده في برج الأسد اللي هو برجي 🦁 بفرح كثير لما بشوف حد بيتكلم صح عن برج الأسد لأنو فعلا ملوش حظ وبيتفهم غلط عند كثير من الناس بس هو فعلا من أطيب خلق الله وبيحب الخير للناس وصادق ونبيل ومخلص في مشاعرو مابيحقدش على حد ولا بيحسد أو يظلم حد وحنين وجدع🥰