المكان جميل بس المعامله فى منتهى قله الزوق فى الكافتيريا
وكمان الاسعار غاليه جدا يعنى مش ضعف اللى بره لا اضعاف اضعاف فحرام يعنى
يعنى مش عايزن دخول بماكوللت ولا مشروبات يبقى المفروض تكون الاسعار حنينه لكن مش كده
2026-05-29 14:57:10
13
osha🙂 :
بايسكل كوفي هو الي محليها
2026-05-15 19:58:36
1
Rokia Muhammade :
رسوم دخول الكاميرا كام
2026-05-01 15:38:22
1
nour❤ :
المكان فين بظبط؟
2026-05-02 01:17:09
1
👑العنـيـدة❤️🧚♀️ :
بروحها كل يومين حقيقي تحفه ونضيفه جدا والناس الي فيها ذوق جدا جدا من الأماكن الهاديه في حلوان
2026-05-01 20:59:08
11
Zoza🫶💕💕 :
كنت فيها انهاردة جميلة جدا
2026-04-28 21:32:31
1
DINA :
اروح ازاي مترو
2026-05-03 08:37:54
1
💗✨ :
بجد هي جميله اويييي
2026-05-02 11:01:33
1
cap habiba✈️ ♥️ :
اقرب اي من المقطم
2026-05-03 04:42:43
1
فخوره بديني ♥👑 :
عادي اجي انا و خطيبي
2026-05-02 14:09:20
1
"Rody Elbarbary"♥️🫀 :
بجد المكان جميل ونضيف ومبهر ويفتح النفس الخروجات
عن تجربه 🥰
2026-05-30 23:31:34
1
Waad Hessun :
اللعب جوا بفلوس ولا مجاني
2026-05-05 20:54:04
1
، :
فين المكان؟
2026-05-03 00:00:48
1
♥️ سولي ♥️ :
لو نزلت مترو حلوان اقول ل توكتوك رايحة فين
2026-05-12 06:36:17
1
👑خوخه👑 :
كان فيها حمام سباحه
2026-05-02 18:44:43
2
Shams Ahmed :
عادي اعمل فيها بكنيك ؟ ولا مش مسموح نقعد ع الزرع وكدا
2026-05-12 12:25:16
1
راضيـــــــة :
من غير اكل ليه ،هروح أقعد بس
2026-05-12 13:38:34
1
Joudy ♥️🫀 :
المكان جميل بس الاسعار غاليه جدا والملاهي غاليه بردو ليه الاسعار دي؟
2026-06-01 11:53:25
1
Heba Mohamed :
روحت انا وخطيبي منعونا نخش
2026-05-22 11:10:48
1
جوجا😋💅 :
ينفع دخول الكابلز
2026-05-01 02:42:20
1
😉😘Jojo :
عايزه اروح مع حد
2026-05-02 17:14:41
3
fatmaayman850 :
مسموح بالاكل؟
2026-05-01 23:15:22
1
فخوره بديني ♥👑 :
في سيشن ولا لأ
2026-05-02 14:09:56
1
eslam Torkky :
بتفتح امتا
2026-05-02 08:55:47
1
28roro20 :
طب عادي اجي لوحدي اذاكر في المكان ولا لازم عائلات أو كابلز
2026-05-09 11:37:29
2
To see more videos from user @hesham1378, please go to the Tikwm
homepage.