@no.xiy: عايشين وماخذين الدنيا طرب وكلام الناس مخلينه مطب..! .!They're living life to the fullest, taking everything as a joy, and they're letting people's words get to them like a thorn in their side !#اكسبلورexplor #fffffffffffyyyyyyyyyyypppppppppppp #الدخل المحدود #كابرس #لايك__explore___ @روفي