@amir.the.magnificent: چرا اینقدر ما ناسپاسیم؟ #ایران #چین #آمریکا #مترو #شمال

Amir The Magnificent
Amir The Magnificent
Open In TikTok:
Region: US
Saturday 25 April 2026 14:27:31 GMT
26455
1051
65
131

Music

Download

Comments

fariborzpourkhorsand
Fariborz Pourkhorsand :
شما گفتی بی طرفی، اما من چنین حسی نداشتم
2026-04-26 16:43:03
11
mhrshd1
Mhrshd :
شبیه قطار زمان الیزابته این خط انقدر آشغال و مزخرفه
2026-06-12 23:11:06
1
kkkk75882
kkkk :
خوب دوسته عزیز وقتی موتاسفانه حکمرانان مملکت رو رساندن به وضعیتی که که هیچ انتخابی قیر از چین نداره آن هم بخاطره اینکه نفت تحریم شدمون رو بسیار زیره قیمت میخرن و حتی پول نمیدن بجاش و جنس و بعضی از این پروژهارو میدن که دیگه تعریفی نداره!!؟ کمی فکر کن اگر مملکت در شرایته نرمال بود و نفت رو به قیمت روز میتونست بفروشه و بهترین جنس ویا مناسبترین پروژهارو با قیمته مناسب میتونست بخره برای کشور چی میشود!!
2026-06-09 10:09:59
0
karegar987
adrian098 :
واقعا درسته.
2026-04-25 16:38:25
18
user42843565057923
محمود آريانژاد :
گربه برای رضای خدا موش نمی گیرد . قضاوت با شماست ، اطلاع رسانی بی طرفانه ، یا بی احترامی به ملت بزرگ ایران به خاطر اشتباهات برخی افراد ؟؟؟؟
2026-06-05 13:38:26
3
hosskhan117911179
hosskhan :
مردم قدر دامی نمی کنن از منابع ملی 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
2026-04-26 02:25:00
4
abcdef88990
user2938232043053 :
بسیار عالی
2026-04-25 14:50:44
9
toinfinitiandbeyo
joejoe :
a very educational video...good job brother Amir 💯💯💯
2026-04-26 00:03:21
2
anonym9349
자비드 :
2026-04-25 14:56:36
3
dringmemo
Me Mo941 :
دمت گرم
2026-04-25 21:01:42
4
user6837700837307
بهمن صفری :
کاش چین بیشتر سرمایه گذاری میکرد داخل ایران. البته بروکراسی اداری تو مملکت ما هم نابود کننده این نوع سرمایه گذاری خارجی هست.
2026-06-09 08:51:32
0
motiktok71
motiktok :
حرف حساب
2026-04-25 18:49:46
3
imanelpersa
Iman el Persa :
آفرین
2026-04-25 15:58:53
4
ram.ramin
Ram Ramin :
چین 💕💕💕
2026-04-26 20:06:26
2
jamilehh1
user5404166688608 :
خیلی عالی
2026-04-25 17:52:53
2
arshihdhdtj
user3079475242158 :
مرسي
2026-04-25 18:38:53
1
haftaseman00
زندگی :
دمت گرم
2026-04-25 19:14:29
1
pishijooon
Pishijoon :
چین همیشه به دنیا کمک کرده و میکنه همیشه حافظ صلح جهانی بوده و هست
2026-04-26 23:40:24
7
user6732069268087
سیامک خانی :
فقط بگو 90 درصد رو از کجا آوردی
2026-06-08 22:43:50
0
user236589074
M___O 🇦🇫🇩🇪 :
بیا اول آلمان را بیبن اگه بخوای یک مسیر دو ساعته رو بری ه ۶ ساعت می رسه از بس تاخیری داره دیوونه میشی آدم همیشه از داشته های خود راضی نیست با اینکه بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد ولی رفاه اجتماعی صفر
2026-06-15 16:10:58
0
amir.maleki861
Amir Maleki :
بله موافقم.ماایرانیان سیاه یا سفیدیم/حدوسط و میانه نداریم.ویدئوهای شمامتفکرانه،غیرمتعصبانه،واقعگرایانه ومنصفانس.پس باقدرت ادامه بدین.حقیقت تلخه اماشاید حتی۱نفرم شده پی ب ایرادات خودببرد/مچکرم👍✔️
2026-06-12 15:55:47
0
0474tiktok
Arie :
کمک نکردن دوبله سوبله حساب می کردن. هر کس بود هم واسه سه برابر حساب می کرد
2026-06-14 22:19:59
0
amirali.bakhshan
amirali :
پول نفتی بوده که چپاول کردن بجای پنج سال چهل سال بطول انجامیده
2026-06-08 15:26:58
0
aama0407
aama :
درسته
2026-05-30 06:29:45
0
To see more videos from user @amir.the.magnificent, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About