شبیه قطار زمان الیزابته این خط انقدر آشغال و مزخرفه
2026-06-12 23:11:06
1
kkkk :
خوب دوسته عزیز وقتی موتاسفانه حکمرانان مملکت رو رساندن به وضعیتی که که هیچ انتخابی قیر از چین نداره آن هم بخاطره اینکه نفت تحریم شدمون رو بسیار زیره قیمت میخرن و حتی پول نمیدن بجاش و جنس و بعضی از این پروژهارو میدن که دیگه تعریفی نداره!!؟ کمی فکر کن اگر مملکت در شرایته نرمال بود و نفت رو به قیمت روز میتونست بفروشه و بهترین جنس ویا مناسبترین پروژهارو با قیمته مناسب میتونست بخره برای کشور چی میشود!!
2026-06-09 10:09:59
0
adrian098 :
واقعا درسته.
2026-04-25 16:38:25
18
محمود آريانژاد :
گربه برای رضای خدا موش نمی گیرد . قضاوت با شماست ، اطلاع رسانی بی طرفانه ، یا بی احترامی به ملت بزرگ ایران به خاطر اشتباهات برخی افراد ؟؟؟؟
2026-06-05 13:38:26
3
hosskhan :
مردم قدر دامی نمی کنن از منابع ملی 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
2026-04-26 02:25:00
4
user2938232043053 :
بسیار عالی
2026-04-25 14:50:44
9
joejoe :
a very educational video...good job brother Amir 💯💯💯
2026-04-26 00:03:21
2
자비드 :
2026-04-25 14:56:36
3
Me Mo941 :
دمت گرم
2026-04-25 21:01:42
4
بهمن صفری :
کاش چین بیشتر سرمایه گذاری میکرد داخل ایران. البته بروکراسی اداری تو مملکت ما هم نابود کننده این نوع سرمایه گذاری خارجی هست.
2026-06-09 08:51:32
0
motiktok :
حرف حساب
2026-04-25 18:49:46
3
Iman el Persa :
آفرین
2026-04-25 15:58:53
4
Ram Ramin :
چین 💕💕💕
2026-04-26 20:06:26
2
user5404166688608 :
خیلی عالی
2026-04-25 17:52:53
2
user3079475242158 :
مرسي
2026-04-25 18:38:53
1
زندگی :
دمت گرم
2026-04-25 19:14:29
1
Pishijoon :
چین همیشه به دنیا کمک کرده و میکنه همیشه حافظ صلح جهانی بوده و هست
2026-04-26 23:40:24
7
سیامک خانی :
فقط بگو 90 درصد رو از کجا آوردی
2026-06-08 22:43:50
0
M___O 🇦🇫🇩🇪 :
بیا اول آلمان را بیبن اگه بخوای یک مسیر دو ساعته رو بری ه ۶ ساعت می رسه از بس تاخیری داره دیوونه میشی آدم همیشه از داشته های خود راضی نیست با اینکه بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد ولی رفاه اجتماعی صفر
2026-06-15 16:10:58
0
Amir Maleki :
بله موافقم.ماایرانیان سیاه یا سفیدیم/حدوسط و میانه نداریم.ویدئوهای شمامتفکرانه،غیرمتعصبانه،واقعگرایانه ومنصفانس.پس باقدرت ادامه بدین.حقیقت تلخه اماشاید حتی۱نفرم شده پی ب ایرادات خودببرد/مچکرم👍✔️
2026-06-12 15:55:47
0
Arie :
کمک نکردن دوبله سوبله حساب می کردن. هر کس بود هم واسه سه برابر حساب می کرد
2026-06-14 22:19:59
0
amirali :
پول نفتی بوده که چپاول کردن بجای پنج سال چهل سال بطول انجامیده
2026-06-08 15:26:58
0
aama :
درسته
2026-05-30 06:29:45
0
To see more videos from user @amir.the.magnificent, please go to the Tikwm
homepage.