@mld_beats: Type beat Sdeux x Loski x Scott (Shadows) chaîne (mld_beatss) #loski #ukdrill #beatmaker #sdeux #scott

𝐦𝐥𝐝_𝐛💫
𝐦𝐥𝐝_𝐛💫
Open In TikTok:
Region: FR
Saturday 25 April 2026 16:04:12 GMT
80690
6193
66
815

Music

Download

Comments

tonpere_off
dsk.j :
« Loski »
2026-04-25 16:34:48
152
mj.9dos
mj🏌🏽 :
Starfallah la prod
2026-05-01 13:52:28
115
oyokindoki243
kozai ou mitra ! :
Jtenvoi sa avec plaisir sur cette prod🫡
2026-05-07 20:11:11
7
lvs3.6
callmeactif 🛜 :
C’est gérer déjà !
2026-05-01 11:08:49
4
bumpy.78z
Timal.svg😈 :
Il est bon 😈
2026-05-29 22:34:40
1
weaskoo.plt
𝐰𝐞𝐚𝐬𝐤𝐨𝐨.𝐱𝐯𝟑⚖️ :
prod ??
2026-06-08 17:11:48
1
ladiff78
ladif 🫀 :
2026-05-10 10:06:09
0
jkmr665
j’kmr🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 :
Loski dsl
2026-05-01 18:50:15
1
rodave.94
NARLEU🥇 :
Relou🦾👁️
2026-05-14 10:54:22
2
lsk.tlz
lsk.tlz :
je choque la prod ou kw ?😂😂😂😂
2026-05-01 21:45:54
10
lascvvr_sp
LASCVVR SP :
J’arrive tkt pas
2026-04-26 02:14:43
8
kobres51
kobres51 :
Nous on viens du 78 donc on a les dents longues et si y’a trop de lumière on ira ce caler dans l’ombre 😶‍🌫️😶‍🌫️
2026-04-25 20:07:54
2
To see more videos from user @mld_beats, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Sometimes, naa gyud tay mga butang nga bisan pila na ka times nato ma-experience, dili gihapon ta kapuyan. 🥹❤️ Para nako, sila gyud. **@TJ Monterde ug @KZ .** 🎶 Naka-attend na ko sa ilang Sarili Nating Mundo Concert pag-July 2025 — Day 1 ug Day 2 pa gyud.** Naka-Fan Meet pa ko nila pag-November 2025. And now, after all those beautiful memories, naa na pud ko diri… watching them perform live again, this time sa **SM Seaside Arena.** 🥹✨ Kung hunahunaon, murag sobra na kaayo. 😂 Kay 4 na ka times… pero ang tinuod? Dili gyud ko mapul-an. 🥹 Every time nga madungog nako ilang mga kanta, every time nga makita nako sila sa stage, naa gihapon tong same nga feeling kanang kalipay nga dili gyud nako ma-explain. Murag naa gyud silay special nga place sa akong heart nga bisag balik-balikan nako, dili gyud mawala ang excitement. ❤️ And maybe, one of the reasons nganong makahimo ko ani kay because **I am blessed with a husband who understands my happiness.** 🥹❤️ Pa, thank you. Thank you kay wala nimo ko pugngi sa mga butang nga makapalipay nako. Thank you kay bisag naka-attend na ko before supportive gihapon ka sa akong gusto. 🥹 You may not understand completely nganong ganahan gihapon ko motan-aw nila balik-balik, pero you understand me. And for me, that means so much. ❤️ Dili man kinahanglan nga pareho ta ug ganahan sa tanan. Sometimes, enough na kaayo nga naa kay partner nga moingon, “Go, enjoy yourself❤️ Maybe someday, when I look back at these videos, dili na lang ang concert akong mahinumduman. Ma-recall nako ang feeling nga  happy kaayo ko, free ko to enjoy something I love, and I had someone who supported me every step of the way.❤️❤️ This concert was more than just another concert for me. It was another dream come true  🥹✨ From Day 1 and Day 2 of Sarili Nating Mundo, to the Fan Meet, and now this moment at SM Seaside Arena 😍😍😍grabe kaayo akong heart full of gratitude. 🥹🤍 Thank You, Lord, for allowing me to experience these moments. For giving me memories that I know I will treasure for a very long time. And most especially, for giving me a husband who continues to support even the little things that make me happy. ❤️ TJ & KZ, four times na ta… pero dili pa gyud ko pul-an ninyo. ❤️❤️ 🥹😂❤️ And if someday naa na pud koy chance nga makita mo again… Well, basin naa na pud ko didto.😂🥹❤️ Because sometimes, happiness doesn't have to make sense to everyone. As long as it makes your heart happy.** 🤍✨ Another beautiful memory. Another dream fulfilled. Another moment I will forever be grateful for. 🥹❤️ Thank you, Pa, for always supporting my happiness. You are my favorite part of every dream come true.** 🥹🤍  #CapCut #inbetween #tjmonterde #kztandingan
Sometimes, naa gyud tay mga butang nga bisan pila na ka times nato ma-experience, dili gihapon ta kapuyan. 🥹❤️ Para nako, sila gyud. **@TJ Monterde ug @KZ .** 🎶 Naka-attend na ko sa ilang Sarili Nating Mundo Concert pag-July 2025 — Day 1 ug Day 2 pa gyud.** Naka-Fan Meet pa ko nila pag-November 2025. And now, after all those beautiful memories, naa na pud ko diri… watching them perform live again, this time sa **SM Seaside Arena.** 🥹✨ Kung hunahunaon, murag sobra na kaayo. 😂 Kay 4 na ka times… pero ang tinuod? Dili gyud ko mapul-an. 🥹 Every time nga madungog nako ilang mga kanta, every time nga makita nako sila sa stage, naa gihapon tong same nga feeling kanang kalipay nga dili gyud nako ma-explain. Murag naa gyud silay special nga place sa akong heart nga bisag balik-balikan nako, dili gyud mawala ang excitement. ❤️ And maybe, one of the reasons nganong makahimo ko ani kay because **I am blessed with a husband who understands my happiness.** 🥹❤️ Pa, thank you. Thank you kay wala nimo ko pugngi sa mga butang nga makapalipay nako. Thank you kay bisag naka-attend na ko before supportive gihapon ka sa akong gusto. 🥹 You may not understand completely nganong ganahan gihapon ko motan-aw nila balik-balik, pero you understand me. And for me, that means so much. ❤️ Dili man kinahanglan nga pareho ta ug ganahan sa tanan. Sometimes, enough na kaayo nga naa kay partner nga moingon, “Go, enjoy yourself❤️ Maybe someday, when I look back at these videos, dili na lang ang concert akong mahinumduman. Ma-recall nako ang feeling nga happy kaayo ko, free ko to enjoy something I love, and I had someone who supported me every step of the way.❤️❤️ This concert was more than just another concert for me. It was another dream come true 🥹✨ From Day 1 and Day 2 of Sarili Nating Mundo, to the Fan Meet, and now this moment at SM Seaside Arena 😍😍😍grabe kaayo akong heart full of gratitude. 🥹🤍 Thank You, Lord, for allowing me to experience these moments. For giving me memories that I know I will treasure for a very long time. And most especially, for giving me a husband who continues to support even the little things that make me happy. ❤️ TJ & KZ, four times na ta… pero dili pa gyud ko pul-an ninyo. ❤️❤️ 🥹😂❤️ And if someday naa na pud koy chance nga makita mo again… Well, basin naa na pud ko didto.😂🥹❤️ Because sometimes, happiness doesn't have to make sense to everyone. As long as it makes your heart happy.** 🤍✨ Another beautiful memory. Another dream fulfilled. Another moment I will forever be grateful for. 🥹❤️ Thank you, Pa, for always supporting my happiness. You are my favorite part of every dream come true.** 🥹🤍 #CapCut #inbetween #tjmonterde #kztandingan

About