سؤال لو سمحت يا استاذنا
لو مؤسسه وبترفع القوائم الماليه على الهيئه هل بترفع القوائم لحد 31/12 ولا بترفعها عن الفتره لغايه 30/4 عن الفتره اللي هي بتدفع عنها ذكاءه هي المؤسسه غير مطالبه برفع القوائم لكن المالك بيرفعها
2026-04-27 09:29:04
1
ماجد هوى :
عندي الله يحفظكم شركة عند اقفال القوائم ظهر لها فواتير ضريبية لم تنزل في العام 2025 هل يرفعها في عام 26 ام يفتح إقرار الرابع 25 ويعدل الإقرار مع العلم انه إذا لم يعدل الإقرار لن يتطابق رصيد الضريبة بالميزان مع الإقرارات … افيدوني
2026-04-25 19:10:38
3
MohamedBeshier :
ممكن الملف الاكسيل
2026-04-26 13:50:12
1
Ghurab albahr :
لو في اختلاف بين الاقرارات الضريبية والايرادات في القوائم المالية مثلا مبيعات لجهات حكومية لانها عند اصدار امر الدفع يبقي ايه الحل ؟
2026-04-25 20:51:53
2
max_max666 :
ممكن من فضلك ملف العمل ؟🙏
2026-04-26 07:50:11
1
محمد أحمد دهل :
يااستاذ خالد
اذا كان في القوائم مايتضحش بند المشتريات الا من حساب التكلفه والمخزون اول وآخر ولكن النتيجه يطلع ماهي نفسها المشتريات اللي في الإقرار ايه الحل في هذي المشكله
2026-05-10 14:02:38
0
Ghida Alsrehi 🕊️ :
ممكن ملف الاكسل
2026-04-29 01:41:11
1
المحاسبة والمراجعة :
استاذ صلاح ممكن ترسل شيت الاكسل هذا اكون شاكراً لك
2026-04-26 07:24:52
1
ahmed.refat :
الله ينور عليك ❤️
2026-04-25 20:58:44
2
Atef Ashor :
أنا نفسي حضرتك ترسلي الاكسلايه دي بتاعه القوائم
2026-04-26 07:08:11
1
ahmed alssalb :
بارك الله لك
2026-04-30 12:26:36
1
refaat khedr :
الله يبارك لك
2026-04-26 01:26:04
2
dycyrqv33plg :
ممكن الملف
2026-04-26 12:48:55
1
م. رغد محمد | للتصميم الداخلي :
ممكن ملف الاكسل
2026-05-02 21:52:25
1
MaHmOuD :
هل يجوز تحت اي ظرف عند اثبات فاتورة مصروف احمل علي ح/ مصروف مستحق والضريبة الي ح / المورد مع العلم ان المصروف خاص بتاريخ اخر غير تاريخ الفاتورة ودا حصل بعد ما تم اثبات المصروف ب فترة استحقاقه
2026-04-26 16:43:51
0
Jack Sparrow :
السلام عليكم
ممكن ملف الاكسيل لو تكرمت
2026-06-20 00:23:10
0
To see more videos from user @khaled.salah8, please go to the Tikwm
homepage.