@kobiedri: גלידה אמריקאית ביתית בשקל תשעים כמו של ה-הם בשיתוף ממומן שריג היבואן הרשמי במכונת הגלידה האמריקאית של נינג׳ה בואו נחזיר את הגלידה של פעם שקל תשעים לגביע רק שהפעם אנחנו מכינים אותה בבית ויודעים בדיוק מה נכנס פנימה קשה? לא קשה מצרכים 20 גרם גבינת שמנת (חיממנו טיפה לריכוך) 55 גרם סוכר 150 גרם שמנת מתוקה 230 מ״ל חלב 2 כפיות תמצית וניל להגשה גביעי גלידה אופן ההכנה שמים בקערה גבינת שמנת רכה וסוכר מערבבים עד שמתקבל מרקם חלק מוסיפים שמנת מתוקה, חלב ותמצית וניל ערבב ערבב עד שהתערובת אחידה מעבירים למכל הגלידה מכניסים את הסכין של המכל סוגרים ומכניסים להקפאה ל-24 שעות מוציאים מהמקפיא מדליקים את המכשיר לוחצים על מצב גלידה רכה נותנים למכשיר לעבוד עד שמתקבל מרקם קרמי ורך מעבירים את המכל לידית של הסופט סרב ומוזגים לגביע וזהו מתפנקים #גלידהאמריקאית🍦 #גלידהבשקלתשעים #גלידה #קשהלאקשה #יאבלולושמבלולו @בשיתוף @sarig_il @ninja.israel

Kobi Edri
Kobi Edri
Open In TikTok:
Region: IL
Sunday 26 April 2026 09:26:48 GMT
188683
3852
120
841

Music

Download

Comments

user5363799999
usert5363799999 :
מכשיר נינג׳ה 1200₪
2026-04-26 09:38:55
270
dor_auto_adviser
Dor auto adviser :
קצת סותר את עצמך שאתה קונה מכונה ב1000+ בשביל גלידה בשקל תשעים
2026-04-26 09:48:59
53
guyco032
GuyCohen :
נראלי אני פשוט אקנה מזרק ואזריק לי סוכר ישר לדם כל בוקר
2026-06-03 07:29:15
1
bella_bell555
Bella bell :
זה המכונת גלידה הכי מיותרת שיש! צריך עוד להקפיא 24 שעות בשביל גלידה מה עשיתי בזה???
2026-04-26 15:44:09
19
lidor.dahan2
Lolp :
לא הבנתי לקנות מכונה שתסדר לי את הגלידה המוכנה על גביע? נשמע דבר מטומטם אחרת אני לא מבין מה המכונה עושה
2026-06-02 22:48:50
1
ofer_levi2
ofer Levi מאלף כלבים :
האמת אני קניתי וזה עומד לי על השיש כמו בובה , רק להכין את הגלידה זה סרט, אח״כ להקפיא את מה שמכינים 24 שעות, וזה מספיק ל4 גביעים . קיצר חבל על הכסף , לכו תקנו בגולדה כל פעם שרוצים או במקדונלדס
2026-05-18 15:36:07
3
ilyazeldner
Ilya Zeldner :
עדיף brevile , כי שם לא צריך להקפיא 24 שעות והגלידה יוצאת גלידה אמרקאית מושלמת בהבדל לנינגה
2026-04-26 15:37:23
6
izikozeri
איציק :
בטח המכונה בחינם
2026-04-26 18:14:57
1
yoavrouch
Yoav Rouch :
קשה? לא קשה
2026-04-26 20:01:05
1
user14460951758070
ע.ש :
נכון ולקנות מכונה 1200 הגיוני סה"כ
2026-04-26 09:55:34
7
user724530852336
איציק :
אני מבין שהמכשיר בחינם
2026-04-28 13:07:33
4
ron_israel
ron_israel :
2026-04-26 09:35:41
4
ezra57794
ezra :
המכונה הכי מיותרת מוכר את שלי ב 500 נקנתה
2026-05-02 12:34:27
2
munayer.2
🂱𝒟𝓎𝓁𝒶𝓃✞ :
מקדונלד׳ס יותר זול (5שקל) ויותר כל
2026-04-26 19:01:21
2
morisb6
בנדה מוריס וקורל :
כל התהליך המורכב הזה בשביל 5 גלידות אני הולך למקדונלדס 4 שקל 10 גלידות בלי בלאגן ובלי שטיקים 1200 על מכונה זה 300 גלידות מי צריך את זה ?
2026-04-26 11:15:55
8
user3547986240348
user3547986240348 :
פעם היה לך מתכונים שווים. היום כולנו סוג של "עוקבים שבויים" כשהמוטו שלך זה בעיקר פרסומות. זה חשוב להתפרנס אבל חשוב גם להשאר נאמן לעוקבים. שים לב אהוב.
2026-04-28 19:27:45
2
tzvika85
צביקה :
רק לחמם טיפה את הגבינה ורק לשים במקפיא ל24 שעות ורק להוסים 5 מרכיבים ורק לשטוף 20 כלים ורק לטפל ולנקות את המכונה והשיש בשביל 20 מ"ל גלידה. שכנעת אותי.
2026-04-27 11:13:34
3
matanya235
matanya :
איפה אתה מאחסן את כל המכשירים??
2026-04-26 14:03:52
2
user9302745028924
אוהד :
אתה מקצוען 💪
2026-04-26 20:21:33
1
a6765810
אהרון :
הכי פשוט הכי דיבלי הולך קונה גלידה של קילו הכי יקרה שיש ויש לי שקט להסוף עוד מכונות ועוד לאבד מקום במטבח או בבית
2026-04-26 15:32:13
5
lior.klior
Lior :
זה נראה ממש טוב וטעים אבל כולנו יודעים ששום גלידה לא תשנה את הגלידה של מקדונלדס
2026-04-26 09:37:45
2
user6155379090686
החבורה👑🪬🩰 :
וכמה עולה המכשיר?
2026-04-26 11:14:28
1
davidhayut
דוד חיוט :
לא הבנתי את הטמטום תסלחו לי. של מכונה שלא ממש מיצרת גלידה.... זה לא כמו הברד. שמחליטים להכין טאז תוך חצי שעה פלוס יש לך ברד מוכן.... קצת בזבוז לשלם כל כך הרבה על מכונה שסהכ טוחנת למרקם של גלידה
2026-04-26 15:26:33
2
gorogol3
gorogol :
לא הבנתי מה מכונה עושה עם אתה מכין הכל מראש
2026-04-26 10:42:37
1
bo_nireh_ma_kore
bo_nireh_ma_kore :
במילה אחת: למה?
2026-04-26 09:39:45
1
To see more videos from user @kobiedri, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About