@kobiedri: גלידה אמריקאית ביתית בשקל תשעים כמו של ה-הם בשיתוף ממומן שריג היבואן הרשמי במכונת הגלידה האמריקאית של נינג׳ה בואו נחזיר את הגלידה של פעם שקל תשעים לגביע רק שהפעם אנחנו מכינים אותה בבית ויודעים בדיוק מה נכנס פנימה קשה? לא קשה מצרכים 20 גרם גבינת שמנת (חיממנו טיפה לריכוך) 55 גרם סוכר 150 גרם שמנת מתוקה 230 מ״ל חלב 2 כפיות תמצית וניל להגשה גביעי גלידה אופן ההכנה שמים בקערה גבינת שמנת רכה וסוכר מערבבים עד שמתקבל מרקם חלק מוסיפים שמנת מתוקה, חלב ותמצית וניל ערבב ערבב עד שהתערובת אחידה מעבירים למכל הגלידה מכניסים את הסכין של המכל סוגרים ומכניסים להקפאה ל-24 שעות מוציאים מהמקפיא מדליקים את המכשיר לוחצים על מצב גלידה רכה נותנים למכשיר לעבוד עד שמתקבל מרקם קרמי ורך מעבירים את המכל לידית של הסופט סרב ומוזגים לגביע וזהו מתפנקים #גלידהאמריקאית🍦 #גלידהבשקלתשעים #גלידה #קשהלאקשה #יאבלולושמבלולו @בשיתוף @sarig_il @ninja.israel
קצת סותר את עצמך שאתה קונה מכונה ב1000+ בשביל גלידה בשקל תשעים
2026-04-26 09:48:59
53
GuyCohen :
נראלי אני פשוט אקנה מזרק ואזריק לי סוכר ישר לדם כל בוקר
2026-06-03 07:29:15
1
Bella bell :
זה המכונת גלידה הכי מיותרת שיש! צריך עוד להקפיא 24 שעות בשביל גלידה מה עשיתי בזה???
2026-04-26 15:44:09
19
Lolp :
לא הבנתי לקנות מכונה שתסדר לי את הגלידה המוכנה על גביע? נשמע דבר מטומטם אחרת אני לא מבין מה המכונה עושה
2026-06-02 22:48:50
1
ofer Levi מאלף כלבים :
האמת אני קניתי וזה עומד לי על השיש כמו בובה , רק להכין את הגלידה זה סרט, אח״כ להקפיא את מה שמכינים 24 שעות, וזה מספיק ל4 גביעים . קיצר חבל על הכסף , לכו תקנו בגולדה כל פעם שרוצים או במקדונלדס
2026-05-18 15:36:07
3
Ilya Zeldner :
עדיף brevile , כי שם לא צריך להקפיא 24 שעות והגלידה יוצאת גלידה אמרקאית מושלמת בהבדל לנינגה
2026-04-26 15:37:23
6
איציק :
בטח המכונה בחינם
2026-04-26 18:14:57
1
Yoav Rouch :
קשה? לא קשה
2026-04-26 20:01:05
1
ע.ש :
נכון ולקנות מכונה 1200 הגיוני סה"כ
2026-04-26 09:55:34
7
איציק :
אני מבין שהמכשיר בחינם
2026-04-28 13:07:33
4
ron_israel :
2026-04-26 09:35:41
4
ezra :
המכונה הכי מיותרת
מוכר את שלי ב 500
נקנתה
2026-05-02 12:34:27
2
🂱𝒟𝓎𝓁𝒶𝓃✞ :
מקדונלד׳ס יותר זול (5שקל) ויותר כל
2026-04-26 19:01:21
2
בנדה מוריס וקורל :
כל התהליך המורכב הזה בשביל 5 גלידות
אני הולך למקדונלדס 4 שקל 10 גלידות בלי בלאגן ובלי שטיקים
1200 על מכונה זה 300 גלידות מי צריך את זה ?
2026-04-26 11:15:55
8
user3547986240348 :
פעם היה לך מתכונים שווים. היום כולנו סוג של "עוקבים שבויים" כשהמוטו שלך זה בעיקר פרסומות. זה חשוב להתפרנס אבל חשוב גם להשאר נאמן לעוקבים. שים לב אהוב.
2026-04-28 19:27:45
2
צביקה :
רק לחמם טיפה את הגבינה
ורק לשים במקפיא ל24 שעות
ורק להוסים 5 מרכיבים
ורק לשטוף 20 כלים
ורק לטפל ולנקות את המכונה והשיש בשביל 20 מ"ל גלידה.
שכנעת אותי.
2026-04-27 11:13:34
3
matanya :
איפה אתה מאחסן את כל המכשירים??
2026-04-26 14:03:52
2
אוהד :
אתה מקצוען 💪
2026-04-26 20:21:33
1
אהרון :
הכי פשוט הכי דיבלי
הולך קונה גלידה של קילו הכי יקרה שיש ויש לי שקט להסוף עוד מכונות ועוד לאבד מקום במטבח או בבית
2026-04-26 15:32:13
5
Lior :
זה נראה ממש טוב וטעים אבל כולנו יודעים ששום גלידה לא תשנה את הגלידה של מקדונלדס
2026-04-26 09:37:45
2
החבורה👑🪬🩰 :
וכמה עולה המכשיר?
2026-04-26 11:14:28
1
דוד חיוט :
לא הבנתי את הטמטום תסלחו לי. של מכונה שלא ממש מיצרת גלידה.... זה לא כמו הברד. שמחליטים להכין טאז תוך חצי שעה פלוס יש לך ברד מוכן....
קצת בזבוז לשלם כל כך הרבה על מכונה שסהכ טוחנת למרקם של גלידה
2026-04-26 15:26:33
2
gorogol :
לא הבנתי מה מכונה עושה
עם אתה מכין הכל מראש
2026-04-26 10:42:37
1
bo_nireh_ma_kore :
במילה אחת: למה?
2026-04-26 09:39:45
1
To see more videos from user @kobiedri, please go to the Tikwm
homepage.