@mayfoody: נקניקיה בלחמנייה הכי זולה VS נקניקיה בלחמנייה הכי יקרה💸 מי ניצח? ומה אתם הייתם קונים 😰 🌭 תרשמו לי בתגובות מה לעשות בפעם הבאה 👇🏽⁩ הכי זול - איקאה הכי יקר - מעדניית ליגורי, דיזנגוף ההשוואה מבוססת על המוצרים שאני מצאתי יכול להיות שיש עוד מוצרים ברחבי הארץ יותר זולים/ יקרים #המלצות #אוכל

Mayfoody - מאי בן חקון🤪
Mayfoody - מאי בן חקון🤪
Open In TikTok:
Region: IL
Sunday 26 April 2026 14:18:25 GMT
592475
19122
356
494

Music

Download

Comments

orenkuzi
Oren Kuzi :
56 ש"ח לנקניקיה? הם באמת ניקנקו במחיר
2026-04-26 14:43:00
3760
fisseha.efriem
Dagmuit(Shani) 👑🇪🇹🎀 :
אבל למה לאכול מהאמצע😔😩😤😣
2026-04-26 17:18:57
1560
vivovovo969
vivovovo969 :
56 שקל אני פותח שולחן מזה המחיר ההזוי הזה
2026-04-26 15:20:06
507
user731482635369
מוטי רובין :
לא צריך לברך פעמיים
2026-06-10 22:31:16
6
user3699826916130
💋🪩🐆 :
עם בירכת פעם אחד לא צריך עוד פעם!!!
2026-06-21 19:34:55
0
user19097298485813
מוריה :
אם ברכת כבר על הלחמנייה הראשונה, את לא צריכה לברך שוב, אבל כל הכבוד על ההשתדלות!!♥️
2026-04-26 14:33:34
71
1greenknight
The Green Knight :
למה הברכה? זה לא כשר
2026-04-26 15:53:56
20
user6386752037562
יעקב :
למה את מברכת פעמים
2026-04-27 16:47:29
11
amittheking14
amittheking14 :
הנקניקייה של טדי
2026-06-09 19:50:17
3
yael_avishay3
yael_avishay❤️‍🔥🪬 :
בבקשה אני ואמא שלי רואות אותך כל היום אפשר בבקשה חומוס
2026-04-27 17:34:47
2
user15913097050414
❤️אגמי❤️ :
כשאכלת את הנקניקייה הקודמת עם לא עברה שעה כזה את לא צריכה לברך שוב ❤️❤️❤️
2026-04-26 17:15:03
6
charlie_078
White💿🥂 :
אוקיי אבל מי אוכל ככה נקניקיה
2026-04-26 19:23:01
16
usergx6svbvgc5
שלום✨ :
למה בירכת פעמיים?
2026-05-25 16:15:14
1
ariel.paz805
A.P💙❤️🇮🇱 :
מי אוכל באמצע😭
2026-04-28 14:25:41
8
neian828
Neia🍓🎀 :
כל הקטע בנקניקיה שהיא זולה רגילה ונוסטלגית ולא מושחתת!!
2026-04-26 17:20:09
7
noa00766
♡NOA♡ :
מי אוכל את זה מהאמצע????
2026-04-26 15:28:19
10
omri_potash
omri_potash :
מי אוכל ככה נקניקיה
2026-05-08 13:05:40
6
zoharevivo
Zohari🧃 :
הנקניקה בלחמנייה הכי טעימה זה במשחקי כדורגל
2026-04-26 17:13:03
7
ma_sheou_amar
אין שם🥥 :
אין סיכוי שנתת עכשיו ביס באמצע
2026-04-27 12:31:42
10
new.goat76
⚡️GTA online⚡️ :
למה את אוכלת מהאמצע😭😭😭
2026-04-26 21:22:28
7
orel_bar1011
💈orel bar💈 :
עדיף לאכול שווארמה ב56 שקל
2026-04-26 21:03:53
7
biliyafamily
משפחת ביליה :
אמלה למה נגסת באמצע של הלחמניההה
2026-06-09 10:35:19
1
shir.shusha
שיר שושה :
ואי תעשי סושיייי
2026-04-29 21:58:44
1
danitshakuri12345
🍷 :
בחיי שאני מעדיפה את הנקניקיה של איקאה
2026-04-29 16:25:18
1
maayanna20
Maayanna :
מי אוכל בצורה כזאתי לחמניה בנקניקיה😑
2026-04-27 15:10:55
4
To see more videos from user @mayfoody, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About