@noa.tasty: עוגת שוקולד עשירה ומפנקת 🍫 מצרכים לתבנית (עדיף רינג) 24*24 ס״מ 🛒 __ לעוגה: 3 ביצים L חצי כוס סוכר לבן (100 גרם) חצי כוס סוכר חום בהיר (95 גרם) קורט מלח 100 גרם חמאה 100 גרם שוקולד מריר חצי כוס שמן כפית תמצית וניל כוס חלב (240 מ״ל) כוס ורבע קמח (175 גרם) כפית אבקת אפייה 50 גרם קקאו __ לגנאש: 400 גרם שוקולד חלב 100 גרם שוקולד מריר 500 מ״ל שמנת מתוקה + פצפוצי שוקולד לקישוט ⚠️ המתכון מדוד לפי משקל/ כוסות מדידה אוניברסליות, לא לפי כוסות שתייה/ חד״פ. אופן ההכנה 👩🏻🍳 מחממים תנור על 160° טורבו. טורפים ביצים, סוכר לבן, סוכר חום ומלח. ממיסים שוקולד מריר עם חמאה, ומוסיפים לקערה יחד עם שמן, ומערבבים. מוסיפים חלב ותמצית וניל, ומערבבים. מוסיפים קמח, אבקת אפייה וקקאו, ומערבבים לקבלת בלילה אחידה. מעבירים לתבנית מרופדת נייר אפייה ומשומנת קלות (אם יש רינג ריבוע עדיף, יצא יותר יפה ומדוייק בפינות). אופים 30 דקות (בדקו עם קיסם שמוכן), מקמו את התבנית בשליש התחתון של התנור. לאחר האפייה מצננים לגמרי את העוגה. ואז, חותכים את השוקולדים לגנאש, שמים בקערה. מחממים שמנת מתוקה במיקרו/קלחת, ויוצקים את השמנת החמה לשוקולד ומערבבים לקבלת גנאש חלק. יוצקים מעל העוגה ומעבירים ללילה למקרר להתייצבות. למחרת מחלצים בעדינות וחותכים לריבועים, ומקשטים עם סוכריות צבעוניות/ פצפוצי שוקולד (לא חובה). * שומרים במקרר (לא להשאיר בחוץ יותר מדי, שהגנאש לא ימס). * שימו לב שאם העוגה עולה קצת במרכז בזמן האפייה אז במרכז יהיה פחות גובה של גנאש מאשר בצדדים (גם אצלי זה ככה-אפשר לראות בסרטון). * לחיתוך יפה, נגבו את הסכין בין כל חיתוך.
נועה שפירו - מתכונים קלים 🤤
Region: IL
Sunday 26 April 2026 16:59:06 GMT
Music
Download
Comments
Only me :
מעל חצי קילו שוקולד לעוגה ? זה בא עם הפנייה לאוזמפיק
2026-04-26 18:21:46
25
קו-סיטל :
למה כל כך הרבה גנאש?? אפשר להוריד בחצי לפחות
2026-06-25 14:25:21
0
𝓛𝓲𝓿💜 :
כל כך מגרה
2026-04-26 17:52:37
1
yaniv :
יש את זה בגירסה פרווה
2026-06-04 15:06:59
0
Ilanch :
גנאש עם קצת עוגה
יאמי 🥰
2026-04-27 09:41:46
11
🪬🤍R.H🤍🪬 :
למי שרוצה יש לי מתכון לעוגה במיקרו עם מלא חלבון וזה טעים רצח
2026-04-27 13:00:19
0
Racheli Naftali :
אפשר לינק לחצובה 😂😂
2026-04-26 20:15:09
0
Bath bombs_@ :
מאיפה קונים את הכרורים הקטנים שמצים שוקולד
2026-04-27 17:49:21
0
user9931219840213 :
תודה אלופה אבל...יהי. לי קשה לתת למשפחה שלי סוכר ועוד 600 גרם שוקולד
2026-05-25 16:48:31
0
דנדוש :
זו תבנית 24?או יותר
2026-04-26 20:51:09
0
Alizaduduelul :
וואו נראה סוף.
שאלה להקציף עם מיקסר חשמלי או עם מטרפה ידנית?
2026-04-29 09:54:12
0
user7914650735229 :
מתכון בבקשה
2026-05-05 11:26:47
0
Roy Weiss :
ואוווו
2026-05-21 19:35:28
0
יולי :
יפה מאוד
2026-05-08 20:40:13
0
orvahava :
אנימחייב לציין שהעוגה עצמה גם לחא הגנאש נראית לחה ומצויינת
2026-04-28 06:57:24
0
Foodie by nature :
nice
2026-04-27 16:15:17
0
דנדוש :
פחות ציפוי אפשרי לעשות חצי ?כמות
2026-04-26 20:50:41
0
𝓛𝓲𝓿💜 :
ראשונה
2026-04-26 17:52:29
1
Natali Tamir🇮🇱 :
אפשר להחליף את המריר בחלבי?
2026-04-27 11:30:29
0
Avigail Romi Barzilay :
400 גרם שוקולד מריר לגנש?
2026-04-27 13:26:36
0
אתי :
טעים הכי הכי
2026-06-17 17:21:46
0
עדי בן מוחה :
נראה טעים
2026-05-31 04:12:27
0
Ella:) :
היחס המושלם של שוקולדדדד
2026-04-27 23:17:22
0
liyuney💙💛💙 :
חייבת לומר שאם אני חוטאת בבית אז שיהיה ביס כזה. עשיר בטעמים.
2026-04-27 06:27:34
0
To see more videos from user @noa.tasty, please go to the Tikwm
homepage.