@johannes_hansen: Frågan är inte vad du har råd att köpa. Vad har du råd att missa? För varje gång du säger ja till övertid säger du nej till något annat. Varje extra timme på kontoret är en timme mindre på något eller med någon - som du kanske älskar. Vad händer med livet som du inte är en del av? Det försvinner - medan du jobbar för att ”ha råd” att leva det. Du samlar på ägor men förlorar ögonblicken. Du säger till dig själv att du ska börja njuta. När du har tid. När du har möjlighet. När du har råd. Någon gång i framtiden. 💡 #johanneshansen #semester #personligutveckling #mentalträning
Jag svär vid Gud Allsmäktige ord från det djupaste hjärtat till alla i Sverige
2026-06-06 20:02:12
2
Sherin 🇵🇸 :
Sant 👏🏼👏🏼👏🏼
Då kommer vi till frågan! varför går vi med på det?
2026-05-03 11:33:48
0
꧁༒🅜aryam isaQzai༒꧂ :
Jag håller med dig 100 % sant 👍
2026-04-28 07:53:59
7
Ken :
Det bästa är att inte köpa massa skit och behålla vad man har så länge som möjligt. Det är egentligen inte svårare än så. Så kommer du ha lättare och mer tid för annat som inte kostar och inte heller behöver kosta pengar.
2026-04-27 23:07:37
1
benidorm :
nolltimmarsvecka NU! medborgarlön 😅
2026-04-28 02:45:52
3
Alessandro Darrigo :
och lisa bilen och betala 7 kr i månader på en bil som är inte din
2026-05-20 21:57:13
1
mr_Depeche :
Jobba mindre tjäna mer det är livet
2026-04-28 08:59:40
2
Veronica :
Så är det. Om man blir pensionär har man inte råd med något
2026-04-30 15:00:50
1
Ss :
helt rätt🥺
2026-05-18 07:30:05
1
Nicklas Keijser :
De e som små utgifterna som gör mera tid 👍🙏
2026-05-05 17:31:52
2
Katanaman0012 :
jag jobbar övertid för att överleva😂
2026-05-08 14:33:54
1
Josswe :
Så sant ✨
2026-04-27 16:47:46
6
Ducatista66 :
jag bori semesterhus 😂
2026-05-18 10:06:41
1
fitnessmodel89hanna0 ♥️🧿♥️ :
Det är så sant 💯
2026-04-28 13:16:39
1
Ako :
sant
2026-04-28 08:32:18
1
Suzze/ 수쎄 :
klockrent
2026-04-27 16:12:06
2
Shadi2014 :
helt rätt
2026-04-29 04:03:30
1
ahmad.2345gh :
jag lever ett robotlive. jobba och sova bara
2026-04-27 22:33:10
9
Hussein Abdulrahman :
Jag lovar om man har tio huser man ska bor i en hos om man har 10 sängar man ska använda en säng om man har tio bilar man ska använda en bil.🙂👍
2026-06-23 13:58:47
0
presencelab.se :
Tack för att du lyfter denna otroligt viktiga insikt! Den tid vi har är nu, det liv vi har är det vi lever nu.
2026-06-23 10:51:55
0
Shahem Almashhadani :
Jag håller med helt och hållet 💯
2026-06-19 11:27:56
0
Hussein Abdulrahman :
håller med 👍👍👍👍👍👍
2026-06-23 13:55:45
0
🦋Pari-HP🦋 :
Vi har inget annat val än att jobba övertid för att överleva 😏😏😏
2026-06-14 07:49:58
0
🧸 :
Nån lösning måste det finnas?
2026-04-27 20:06:15
0
To see more videos from user @johannes_hansen, please go to the Tikwm
homepage.