@shimoodddd: tak sangka eh vitamin you baby ni boleh bangkitkan semula selera makan medina hihi thankyou @YouEdu Malaysia 💗 #vitamin #vitaminbaby #vitaminyoubaby #youbabybprokidz #youbaby

shimoodd ♡ ⋆. 𐙚 ˚
shimoodd ♡ ⋆. 𐙚 ˚
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 27 April 2026 15:17:17 GMT
186201
2090
77
151

Music

Download

Comments

szdesert
🌺SHANA ZAIN🌺 :
mkan brpa biji sehari sis..ank sy umur 2tahun 4 bulan berat Bru 8kg lebih..Sush nk mkn
2026-07-28 09:19:06
4
mawar_mukhtar96
♡Mawar♡ :
comel n crdik ny dik ggirl..hrp brjngkit kt bby acik ni bia prgnt ank ggirl n pdai...4 dh boy..bru 3m preg ni..doakn jgk ye
2026-07-15 02:26:18
4
manisgurl7
manisgurl :
Sama gan anak saya makan selalu tambah nasi
2026-08-17 07:45:40
3
nurul..055
Nurul :
untuk umur 1tahun ada ke?
2026-07-22 09:28:47
1
quqiss_1
𝓆𝓊𝓆𝒾𝓈 𐙚 :
comelnya
2026-07-18 06:18:52
1
hazeeqnurulainali
Nurul Ain EMPIRE 2 :
anak saya pom suka makan nasi ada kicap
2026-07-22 12:42:16
1
amymarlia8.amymar
Amymarlia8 Amymarlia8 :
ank sy mmg penguna tegar jenama youbby ni dri cream sampo dn serum rambut..vtamin di pon mkn jgk...
2026-07-18 04:32:30
1
qistinaismailife
𝓠𝓲𝓼𝓽𝓲𝓷𝓪 𝓘𝓼𝓶𝓪𝓲𝓵 :
maaf sis nak tanya ni lulus kkm tak ?
2026-08-19 15:33:51
1
ekinyazid91
EkinYazid91 :
Setahun 5 bln lg bole mkn x
2026-07-25 05:28:04
1
nrl.natsya
𝒯𝒶𝓈𝓎𝒶 ❥ :
Untuk berapa tahun boleh makan ye?
2026-07-15 06:13:32
1
marylinleson87
🍓🍓MumMyAiZen 🦂🦂🦂🦂 :
anak saya 2tahun 4bulan... macam2 dh yang saya bagi dia mkn vit. tapi tak berkesan, makinlah buat dia tak nak mkn langsung...
2026-07-18 04:23:01
1
mdmlysaaa_
MdmLysaaa_ :
Comel. Muka macam anak scha alyahya , lara alana tu
2026-07-15 06:44:06
1
nurul_adnan
nUruL aDnAn :
pandai.
2026-08-12 02:14:17
0
niniee_03
n. :
staru berapa tahun boleh makan ye ?
2026-07-20 11:12:54
1
mummyazzahra8823
mummyazzahra8823 :
Baru nk cuba bg anak mkn sbb tak bole gabung ayat lg
2026-07-15 06:20:05
1
muhamadchimenhayati
IRLIYABEAUTY,alicea shop :
vitamin ni memang bgus anak suka sangat.mkan sampai nambah nambah .
2026-08-06 01:30:45
1
ibuchut
z@rkFiza :
vitamin ni farmasi ada jual tak
2026-07-15 04:42:48
1
ollaaaaass_
Rahsia :
Sama dgn anak sy umur 32 selalu tambah nasi
2026-08-18 09:53:34
1
umiliyazam
AZZ AYLA :
Assalamualaikum..nk tnya..dia mmg untk selera jgk ke sebb saya baca dekat kertas dia untk yg kurng perkataan, speech deley,utk otak..saya cari yg untk selera sebb ank mmg xnk amkan langsung,2 thn 8 kg
2026-07-17 15:59:31
1
illhamsalma
Ilham ismail :
ank sya prbagai vitamin dahh, susah mkn, srnok jer tgok ank² kalau selera mkn
2026-07-15 08:10:22
1
m4nis0r4ngny4
SenyumanManis🍬🍭🍫 :
sy dah try perisa choc utk ank tapi tak berkesan, skrg sy try lain pulak sama jugak, mungkin sampai 1 msa dy akn mkn nanti dgn sendri bila dh ke sek. hrp2 mcm tula
2026-07-20 09:23:08
2
haji.mat.saadv
haji mat saadv :
untuk berat naek boleh x
2026-06-02 07:31:55
1
mrkojek84
Kojek :
Bagus ni
2026-05-01 13:46:09
1
siti_ctiey
ciksiti@tie :
start umur brapa yer boleh mkn
2026-04-30 05:49:26
1
To see more videos from user @shimoodddd, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About