مكنتش مبسوطه بحملي اول 3 شهور لايف لأن صغيره ولسا بدري وكنت متفقها مع جوزي أن احنا نقعد 3 سنين واخلص دراستي ونشوف حوار الحمل بس ربنا كان كاتب عندوا أن أحمل وده كان احسن اختيار من ربنا بدءت احبها لما كانت هتروح مني خفت عليها وحسين بالامومه ودلوقتي هي نقطه ضعفي انا وأبوها
2026-05-21 12:50:03
3
مهاجره :
ربي لا تذرني فردا وانت خير الوارثين دعواتكم لي 😭♥️