@irisdijs: Discharging at Mannheim . . #germany #fyp #ship #binnenvaart #schip

Iris Dijs
Iris Dijs
Open In TikTok:
Region: DE
Monday 27 April 2026 16:38:02 GMT
2682829
32467
168
422

Music

Download

Comments

bazsy12
Balázs Szabó :
Is that the new Dyson vacuum? 😅
2026-04-28 06:45:29
378
_feuille.bleue_
Feuille bleue :
It's in revers, look a the sky
2026-04-28 19:29:15
25
_wic3k_
_Discavery_ :
the skidsteer guy :
2026-06-22 12:28:04
0
juergen28091987
juergen28091987 :
Bunge Mannheim
2026-06-21 09:45:10
0
bahnfahn30
Bahnfahn30 :
Wie lange dauert sowas für gewöhnlich?
2026-06-21 13:54:14
0
jasmin.damaskus
⚜️Shami al hawa 🇩🇪 :
Was ist das ? 🌾
2026-04-27 23:54:08
5
rigbymarine
Captain Rigby :
what cargo?
2026-06-21 12:31:10
0
blue_skya
🇫🇷🚛BlueSky🚛🇫🇷 :
C'est beaucoup plus rapide qu'a la pelteuse
2026-06-21 08:10:30
0
barttheguy
Bart :
thought it was a trailer until I seen the loader 😂
2026-05-02 00:29:40
5
your_name_here_74
Your Name Here :
so basically a mosquito... but for grain...
2026-06-06 14:10:14
0
timmytru1
Timmytru :
I use a vaccum pump with a 6 inch on a industrial machines and it shakes city blocks , I can only imagine the sound and fuel needed for this 😂
2026-04-30 21:24:21
8
andreas.modric
Andreas Egger :
Ist das Raps?
2026-04-28 11:27:53
17
williamgshellikof
Kutsamofo :
I thought my job suckes……
2026-05-02 07:02:31
4
.doc_red
.doc_red :
Sigh… unzips
2026-04-29 01:26:14
5
josefpolivka917
Josef Polivka917 :
😁
2026-04-27 16:57:35
32
olafdejong
Olaf de Jong :
Dat is wel een mooi systeem om zo te loseen
2026-04-27 20:58:15
10
jeromedurix
jeromedurix :
c'est par aspiration que sa décharge la céréales
2026-05-01 14:04:40
5
ll77709ll
🫥🫥🫥🇺🇦 :
У нас бы в ручную выгрузи
2026-06-20 12:01:18
1
franciscorubio202
Kico :
semillas de girasol por la pinta
2026-04-28 18:42:26
3
aw.576
Alex :
Je suis déjà allé en Benne céréalière décharger du colza et recharger du tourteau de colza !
2026-04-29 18:08:45
5
max91150
Max91 :
C’est vite fait à vider en fait je pençait c’était plus long
2026-04-28 17:17:16
4
torstenwolf251
wolfi :
Moin. hat das " Boot " eine Gästekajüte. grüße
2026-04-27 17:10:19
1
ksaaabdullah
عبدالله :
ايش هذا ؟
2026-05-01 11:52:16
0
tab25.05
Tim :
Firma Bunge 👍🏻
2026-04-28 20:56:14
2
willias143
Willias143 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 :
You pick some good tunes 🎶🎶👌
2026-04-27 20:00:07
4
To see more videos from user @irisdijs, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About