@magna.aviation: Μια ματιά στο jet - Citation M2! #magnaaviation #miltosmouzakis

magna.aviation
magna.aviation
Open In TikTok:
Region: GR
Wednesday 29 April 2026 16:00:00 GMT
112553
1409
90
105

Music

Download

Comments

prophitis
𝓟𝓻𝓸𝓹𝓱𝓲𝓽𝓲𝓼 :
Ωραίο πάτωμα. φρέσκοβαμένο...🤔🤔🤔😂😂😂
2026-04-29 17:30:45
56
davooo018
davooo018 :
Με 1,97 ύψος δεν θα έλεγα ότι είναι ιδανικό να αγοράσω. Χάσατε έναν αγοραστή
2026-04-29 22:24:35
36
kostasdinoss
kostasdinoss :
το πάτωμα έχει στόκο??
2026-04-29 17:26:43
17
vellos_the_greek_pilot
Βελλος Π. :
Μόλις έβγαλα τον τύπο στο M2 - υπέροχο !
2026-04-30 12:36:06
1
staurospaschalidis
Stauros Paschalidis :
ατυχές βίντεο εκτειθεσται
2026-04-29 19:06:15
9
giannisdellis
Γιαννης Δελλης :
νομίζω το fy μου μπέρδεψε την φορολογική μου κλίμακα
2026-04-30 18:23:12
5
tassosthemas
tassosthemas :
Έχουμε καιρό να μάθουμε νέα από τον Κάρλος και τη Βερόνικα! 😊
2026-04-30 08:42:04
1
paperlite
paperlite :
Γιατι το ελικοπτερο μονο στην Ελλαδα;
2026-04-30 06:42:21
0
deepblue231
Deep blue :
Τύλιξε μου 2.το ενα σε συσκευασία δώρου παρακαλώ.
2026-04-30 09:21:05
1
steliostsitsos
Stelios Tsitsos :
Το πατωμα αντέχει?
2026-04-30 14:17:38
1
vasilisoforiquets
vasilisoforiquets :
Το χάλι είναι για τον πεοντα
2026-04-30 19:53:08
1
giannisdolapsakis4
giannisdolapsakis4 :
Τώρα διαφημίζουν αεροπλάνα όχι μόνο αυτοκίνητα προς πώληση
2026-04-30 20:28:21
1
alexandros_ts79
Α L E Ξ Α Ν Δ R O S :
Τι είναι αυτό χαχαχχαχα
2026-04-30 05:54:57
2
lakislampri
Lakislampri :
σάπιο πάτωμα μεγαλε
2026-04-30 17:07:04
1
149tria
xr :
αν το αγορασω δικαιούμαι fuel pass;
2026-05-01 16:28:19
1
scoobydoo_2424
scoobydoo_2424 :
Κράτα μου 2 σε παρακαλώ!!!!
2026-04-30 07:09:52
1
nikosarr
Nick..apo allou :
Καλή πρόταση,την Δευτέρα πληρώνομαι κ θα περάσω να το αγοράσω.🤣🤣🤣
2026-05-01 06:42:49
1
nicolas.val3
Nicolas Val :
βγαίνει σε άλλο χρώμα; Επίσης αποπληρωμή σε ατοκες δόσεις γίνεται;
2026-04-30 19:48:27
1
user2022121957986
ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΚΡΗΤΗ «ΝΙΚΟΣ» :
Για το πατώματα έχω ενστάσεις. Όταν μπούνε και τα πλακάκια τότε το συζητάμε!!
2026-04-30 17:34:00
1
efispiridaki007
Efi Spiridaki :
Ναι είναι μια χαρά!!😉😉
2026-04-29 20:19:55
1
gksoufli
gksoufli :
η Βερόνικα τι λέει για αυτό;
2026-04-29 20:20:13
1
skypilot600
sky Pilot :
έχω πάρει το προηγούμενο μοντέλο και είμαι... τρισευτυχεσμένος
2026-05-02 07:04:04
0
kost_triant
KOST_TRIANT :
κράτα τα μου δύο κομμάτια το ένα τό θέλω γι ανταλλακτικά.😂😂😂😂😂
2026-05-19 05:23:34
0
kalamitsismihalis
mihalis :
μια τιμουλα;;😂😂
2026-05-02 12:54:08
0
kutesadog123
kutesadog123 :
ΔΕΥΤΕΡΟΣ
2026-04-29 16:03:45
0
To see more videos from user @magna.aviation, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About