@savonmotivation: İlkinde kalbini verirsin. İkincide kendini toplarsın. Üçüncüsünde ise huzuru bulursun. Gerçek aşk her zaman en gürültülü olan değildir. Bazen en sessiz gelen, en doğru olandır. Belki de doğru kişi, seni yormayan kişidir. #kesfet #keşfetteyiz
Uzun zamandan sonra Allah’a şükürler olsun kavuştum çok hocayla çalıştım lakin sonuç alamadım dolandırıldım sağ olsun bu hoca işini ehli bir insan rahmani bir işlem yapıyor sevdiğine kavuşmak isteyenler mesaj atabilir hocama yönlendiririmmmm………❤️❤️
2026-05-15 03:42:58
1
📿 :
3. gelsede 2. asla unutulmaz. İlk olanı zamanla basit gelir. Çocuksu gelir. Hatırlanır ama ilk aşk olarak. 2de olan sevgiyi, tutkuyu, aşkını unutmazsın. Üzüntüsüde kederide hep aklında olur
2026-04-29 10:42:25
26
. :
Peki ayni insana iki kere asik olabilir miyiz
2026-04-29 09:34:21
12
sudee :
3 hakkım kaldı
2026-04-28 23:29:53
12
Umut Ök :
2026-04-28 21:31:17
23
nurerdem_____ :
Kim ne derse desin insan bir kere aşık olur sevip hoşlanmak ayrı aşık olmak apayrı
2026-04-28 23:29:27
5
isml92 :
3 ncüsüde yalanmış
2026-04-29 10:49:09
12
efe🇹🇷 :
insan bir kere aşık olur geri kalanını sever
2026-04-29 05:28:20
23
Nil :
günde mi 3
2026-04-30 08:26:05
11
Dertsiz :
Aşkın 2cisi 3 cüsü olmaz. Hayatta Aşık 1 kere olursun. Diğer hissettikleriniz yoğun bir sevgidir okadar..
2026-04-29 05:52:04
7
irem özer :
3.yü sükunetle bekliyoruz ama ya gelmezse
2026-05-02 00:59:03
6
AK :
2. yi 3 yıldır atlatamiyoruz
2026-05-17 09:19:06
4
AhirZaman💐 :
3. alalım
2026-05-26 20:04:44
1
Buket :
Hayatımda gördüğüm en iyi tt lerden biri
2026-04-29 20:36:44
6
Selen :
Ben her gün yeni birine asik oluyorum ya
2026-04-29 18:41:41
3
ahmetkyaa.21 :
peki hiç olmayanlar...
2026-04-29 15:48:46
3
tyler_durden :
Aşık olamadım hiç
2026-04-30 08:10:46
1
l :
neyse daha 2 hakkım varmış
2026-04-29 17:22:31
2
eeeezgi :
O sırada 10 kez aşık olan ben
2026-05-02 10:12:34
3
To see more videos from user @savonmotivation, please go to the Tikwm
homepage.