التراك ده انا بسمعه بقالي سنين حرفيا كنت بسمعه في فترات كتيره مختلفه في حياتي وبجد كان من افضل الحجات الي سمعته والغريب انه مش معروف خالص انا لقيته بل صدفه من اربع سنين علي يوتيوب
2026-04-29 03:36:05
92
Mahmoud Ehab :
اليوم ده شوفت فحضني تعابين
وكرهت نفسي من اول وجديد
اثبتيلي اني عبارة عن مفيش
2026-06-20 19:40:42
3
يوسف :
ياعم بقى ياعم بقى ماتشهرهاش
2026-05-02 21:53:33
7
Abdoulrhman M. Salem :
اكتر الحاجات الكئيبة اللي بسمعها في حياتي
2026-06-08 04:01:32
4
Yahia Mohamed :
انا فاكر اول مرة سمعت التراك دا اداني احساس غريب فشخ
2026-04-29 21:21:16
12
selim :
ابيوسف بدون مبالغة احسن حاجه حصلت لمجال المزيكا في مصر
2026-05-11 23:08:51
5
shehab :
اصلا معنديش اي ملامح في شخصيتي
عشان كدا سهل تنسيني
2026-04-30 08:35:59
14
Wendy :
كنت بحسب مفيش غيري بيسمعها والله
2026-04-29 23:42:25
5
مَاضو :
مهما احاول اني اتغير تكرهيني !
2026-04-29 14:29:57
12
زيٰآد :
بنقول أييييه
2026-05-08 00:25:28
1
شموس :
متخيلتش حتى دا يتسرب
2026-04-30 04:52:16
2
Ahmed Abdallah :
أخيراً حد اتكلم عليه 😳
2026-05-01 16:03:08
1
plazma :
مهما احاول اني اتغير تكرهيني
2026-05-03 00:41:13
3
Hafez.Coaching :
مهما احاول اني اتغير تكرهيني
2026-04-29 22:20:08
4
ـــعُمر_ــبكّـــري :
الاقي التراك ده فين ي جدعان 😭
2026-04-29 22:59:10
0
ziadkhater424 :
فيه فاكت ان اي تراك لأبيوسف كان البروديوسر فيه مروان موسى فهو تراك عظيم سواء وحوش او وبغبغان او ٣٠٠ مره او غيره وغيره ياريت يرجعو يشتغلو مع بعض
2026-05-01 05:59:08
0
مَاضو :
تراك اشباح بتاع مروان موسي برضو هتلاقي قريب من الفايب دي حلو فشخ و اندرريتيد
2026-06-21 15:49:24
1
Mohamed Nazih :
💔💔💔
2026-04-29 01:33:23
0
𝐀𝐛𝐝𝐞𝐥𝐫𝐡𝐦𝐚𝐧 𝐊𝐨𝐭𝐛 :
@Hamza Dama
2026-06-16 22:16:57
0
To see more videos from user @theagmad, please go to the Tikwm
homepage.