αν η κυρία είναι επιστήμονας εγώ είμαι η Tinkerbell
2026-04-29 12:16:04
330
Μαυρίκιος :
γυαλιζει το ματι της
2026-04-29 16:27:45
160
Makis_101 :
Εμένα με μαγεψε η προφορά στη λέξη influencer...😂
2026-04-29 12:28:40
130
nikos3369 :
Λυπαμαι για την κοπελα χρειαζεται βοηθεια
2026-04-29 15:14:35
156
innasitd21g :
Είτε έχει σπουδάσει είτε όχι στα περισσότερα έχει δίκιο και εδώ ή στο google ή υπουργός κ τ λ δεν χρειάζεται κανένας πτυχίο για να πει την γνώμη του και πως βλέπει τις σχέσεις . Καλή σας συνέχεια
2026-04-29 17:15:16
50
kostas pagan :
Λέει πολλά σωστά η κοπέλα πάντως έχει δίκιο σε πολλα
2026-04-29 14:01:31
63
Iliasvhta15 :
Δίκασες! Το λυπηρό είναι πως επηρεάζει πολύ κόσμο
2026-04-30 11:43:34
37
Anna :
Σας συγχαίρω για την ευγένεια και τον λόγο σας !
2026-04-29 17:59:17
66
Αλέξανδρος Καλτσί327 :
Συγνώμη κιόλας,αλλά να ρωτήσω κάτι.
Πόσα από αυτά που είπες νομίζεις ότι κατάλαβε;🤔😁
2026-04-30 10:29:43
26
Vagelis-Thaleia :
Δε σε χορταίνω κ. Γιώργο! Πάντοτε εύστοχες και τεκμηριωμένες οι απαντήσεις σας! Υ.γ. Έτη πολλά κι ευλογημένα για την ονομαστική σας εορτή έστω και καθυστερημένα! Χριστός Ανέστη!
2026-04-29 11:59:18
96
Lucien Vale :
Μπράβο φίλε συνέχισε...
2026-05-31 15:32:41
9
Kostas🎩 Koulouris :
ειστε μισανδρες..
τα βιώματα σας δεν ειναι η πραγματικότητα μας
2026-04-30 05:44:42
6
Vrvr Nikos :
μπράβο ρε φίλε..... πόσο άχτι την έχω αυτή την ξινή με το εκνευριστικό υφακι
2026-04-29 17:45:26
62
UserMe :
Είμαι γυναίκα , σου πάτησα like πριν πεις οτιδήποτε. 😁😁😁
2026-04-29 14:19:53
76
NASIA :
Πάντα υπεύθυνες κ εύστοχες τοποθετήσεις!!!!!
Μιλάτε από ψυχής,,,,❤️
2026-04-29 16:17:12
29
Chrisanthos Koronios :
Ειλικρινά σε θαυμάζω για πολλά που πραγματικά είσαι. περισσότερο όμως για την ποιότητα του λόγου σου.
Καλή συνέχεια με υγεία πάνω απ'όλα 🥰
2026-04-30 08:20:04
17
Magda Stiv :
όπως πάντα σωστά τοποθετημένη απάντηση με επιχειρήματα. ο λόγος σας είναι πάρα πολύ ωραίος!
2026-05-10 13:27:11
19
synodinos komninakis :
ένα μεγάλο μπράβο από Καβάλα
2026-04-29 11:52:35
31
David Anagnostou :
Την έχω μπλοκάρει εδώ και καιρό 😁
2026-05-01 00:56:18
12
KEFI GELATO LLC :
Απλά είσαι πολύ καταρτισμένος και σωστός και μπράβο σου αγόρι μου … Η κυρία είναι για δέσιμο
2026-04-29 23:17:45
18
rafail20 :
Άψογη τοποθέτηση 👏👏👏
2026-04-29 19:46:10
11
petrosk_20vt :
Πες τα ρε δασκαλε 🫡
2026-04-29 20:46:48
6
George :
Πόσο χρειαζόμαστε την υπεύθυνη στάση και αντίληψη σου!!!! Συγχαρητήρια!!!!
2026-04-29 14:13:11
21
To see more videos from user @sifugeorge, please go to the Tikwm
homepage.