ağzım açık izledim.. o kadar mükemmel ki cümle bulamadım. Seni diziye editor olarak alsınlar bence. Niye tutmamış KAHROLDUM 😭🙏🏻
2026-04-29 16:01:15
1124
࣪ :
Eleni ve şerif ikilisini izlemeyi o kadar cok istiyorum ki
2026-04-29 18:23:32
1591
:
keşke en başından böyle olsaydı daha seyir zevki verirdi. şuan dizi de sadece isfad seyir zevki veriyor geri kalan hikaye berbat
2026-04-29 20:56:30
6159
dnzzli :
Aslında evet bu daha çok ilgi çekici olabilirdi. Nedeni ise ztn şuan Eleni ile Adil baba kız gibi tek farkı bilmiyor olmaları. Ama eğer hikaye böyle olsaydı merak ederdik acaba gerekleri öğrendikten sonra nasıl olacak? Birbirlerinden nefret eden iki kişi baba-kız olduğunu öğreniyor sonucta. Şuanki kötü demiyorum sadece bu senaryo belki daha heyecanlı bi hava katabilirdi
2026-04-30 08:58:26
84
Z✨❤️🔥 :
bu daha iyi amk
2026-04-29 19:52:41
162
Ravza🐆 :
LAN NAPTIN AŞIRI İYİ OLMUŞ KEŞKE BÖYLE OLSAYDI DİZİ
2026-04-29 19:32:29
90
sadecee_eliiff :
bu konu bile baya iyi bu arada
2026-04-29 19:23:57
72
blablaKurba :
ADAM DİZİYİ BAŞTAN YAZMİS
2026-04-29 18:10:37
68
M.aksu :
the editör:
2026-04-29 19:26:31
59
xsxsxs :
Ohaa çokk çokk iyi keşke böyle olsaymışş
2026-04-29 20:03:35
90
Fearlessjr :
Abi Müq olurdu
2026-05-06 15:03:08
8
🫶🏻 :
daha güzel olurdu
2026-04-29 19:44:57
1807
kardan adamm :
böyle çok iyi olurduuuu
2026-04-29 19:41:15
36
To see more videos from user @uckanusik, please go to the Tikwm
homepage.