13 bine 1 gun cok paha aylik 300 binin ustunde kazaniyorlar zahir olsun
2026-05-15 16:26:48
232
Yunus Byrm :
13 bin el emeği dur 70 80 bin gitmiş toplam
2026-05-16 05:16:26
174
Ümit Sarı :
Diyarbakır lılar adamdır
2026-06-19 19:17:05
4
K12丨HALiLBEY :
ben bu video yu indiriyorum gidersem fazla bir fiyat çıkarsa sorumlusu sensin kalsın yorum Burda
2026-06-03 15:09:37
56
Ali Buran :
reklam çok güzel olmuş reklamın iyisi kötüsü olmaz da 13 bin çok az dedın ya
2026-05-08 18:01:02
317
Genel izleyici :
13 bin sanadır hocam biz gitsek 40-50 binden asagı çıkmayız😏
2026-05-31 08:10:03
44
Tekin :
La ben daha burda normal kaportacıda şanzıman kartı değiştirdim 40 bin tl tuttu sen dünya kadar işçilik yaptın 13 bin tl nasıl tutar bi yağ değişimi bakımı zaten 6-7 bin tl
2026-06-18 23:01:14
1
EYÜP :
13 bin bu işçilik beleştır lo😅
2026-05-15 20:19:52
81
transportçu ferdi 🇹🇷 :
13.000 TL sadece şanzımanın aldığı paradır.
diğer tamircilerin ve parça parası ayrıdır rot balans ayrıdır muhtemelen.
2026-06-07 12:25:24
11
YUSUF.00__ :
Aynı fites sıkıntısı 500 tl çözüm
2026-05-23 11:00:52
7
Yusuf :
malzeme hariç işçilik 13 bin tutmuştur diye düşünüyorum
2026-06-12 19:02:37
5
ONUR :
Muhtemelen 70 80 bin tuttu 13 bin den geri kalanı reklam parası diye düşmüşlerdir
2026-05-16 06:50:08
13
yunus :
BİR ELAZIGLI OLARAK SÖYLÜYORUM...DİYARBAKIR SANAYİ ESNAFI GERÇEKTEN HAKANİYETLİ ESNAF ELAZIGDAN DİYARBAKIRA TAMİRE GİDİYORUZ HEPSİNDEN ALLAH RAZI OLSUN
2026-05-16 05:43:23
13
Adanalı :
senin için dir o fiyat lo bize değildir
2026-06-02 12:10:47
8
bekirrwll :
abi yediğin içtiğin herhalde 13 bin
2026-06-05 16:33:09
7
Muhammet :
13 Bin Liraya bu işlemleri Türkiye'de kimseye yaptıramazsın abim
2026-06-02 06:20:56
5
Hulkman34 :
İşçilik 13.000 almışlardır reklam için
2026-06-02 20:53:30
6
user9399707924861 :
Ustalar ne kadar mutlu.Reklamın iyisi kötüsü olmaz.Kaçmaz Şanzıman.
2026-04-29 19:42:53
28
mahmut.isaoğlu :
Her el atana 1.000 tl işçilik versen daha fazla tutar usta 😂 13.000 TL’ye bu işi yapamazsın
2026-05-08 20:35:57
8
Mehmet Ali :
abi 13 bin'e selam bile vermezler.
2026-04-30 07:46:22
8
alisingil_AKSOTOMOTİV :
50 bin tutar 70 Bin tutar diyenler. Şanzıman inmemiş 5. Vites maliyeti 10 15 arası yapılır zaten. Adam yanlış bişey anlatmamış. Diğer vitesler olsa 30 dan kapı aç 70 e kadar gider
2026-05-09 20:00:31
8
Uğur :
şimdi kaç bin tl tuttu ♥️
2026-04-29 18:28:32
24
To see more videos from user @karacadag_canavari, please go to the Tikwm
homepage.