حضرتك الدكتور ضياء قال مافيش عجن عشان مايتفعلش الغلوتن ويبقى زي الدقيق الأبيض تحريك بالمعلقة وبس
2026-05-02 11:56:27
3
✞مـْـْْـْريوُ🖤مـْـْْـْه✞ :
انا مش لاقيه الدقيق خالص 🤦♀️
2026-04-30 12:12:21
1
بنت عبدالله :
والله أنا صرت ع طول اسويه ف البيت احسن واطيب من بره واضمن بنظافه العمل لأنه بشغل يدي وصحي ع الكيف..والباقي اشيله ف نايلو ف التلاجه ماشاالله مايخرب ..علينا وعليكم بالعافيه.
2026-05-01 03:55:14
3
أشرق و كأن الكون كله لك 🥰 :
ماصار معي الرغيف طبقتين ليه🙄
2026-05-02 20:48:14
0
somar9120 :
هو شد العيش اصلا لانه ناشف وليس فقط بسبب مكوناته ، هو يريد التوست لانه طري وقوامه لين .
2026-05-01 14:36:01
1
duhaalameri :
هل الشعير ضمن نظام الطيبات ؟ 🙏🏻
2026-05-01 01:02:49
0
محمد النزيلي :
الله يرحم الدكتور ضياء العوضي
2026-05-01 14:00:32
1
EMAD elbanhawe :
لاء توست بلاش هبد
2026-05-01 11:53:26
0
Ashraf Alsogayr :
الرغيف بكم عشان عندى 3جنيه
2026-05-10 13:35:00
1
🎆🦋Emma🦋🎇 :
ينفع دقيق الشعير ياريت تردوا عليا 😳😳😳
2026-05-01 01:55:33
0
Ashraf ebrahim :
الدقيق ده مش مطحون اوى المفروض يكون مطحون اكتر من كده
2026-05-01 07:25:00
1
Azza Mohamed :
الغربال الجديد له شدة
2026-05-01 16:49:39
1
user92429695342725 :
ينفع فى صينية المونيوم
2026-04-30 20:31:57
1
YsR :
صلاحيته كم يوم ؟
2026-05-01 02:28:19
1
سماح مصطفي :
هي حطت زيت
2026-04-30 14:45:13
0
علي :
لو. سمحت. شو السبب الخبز مو طري ابدااا معي يطلع عم يكون نااااااااشف كتير
2026-05-01 09:12:17
1
ولي في الحياة رفيق :
عمركو مهتقدرو ترجعون الدقيق زي مكان عشان السر مش في الرده السر في جنين القمح زمان كان 29كميته لكن الشركات قللت حجمه وزودت الجلوتين أصبح 9حجمو فمهما عملتو العيش مش هينفع
2026-05-01 20:24:59
1
Stop.❤️❤️صافي :
العجين بنكون غامقة اذاي كد..الدقيق مش غامق للدرجة دي
2026-04-30 14:30:23
1
Ahmed Ahmed :
سلام عليكم ممكن نعرف طريقة تصنيع هاي النوعيه من الطحين هو قمح ولا شعير وايهما افضل ولا هو نفس الشيء
2026-05-30 06:30:14
0
ammmaa912 :
جربت مرتين ماعم ينتفخ معي الخبز شو السبب ؟؟
2026-05-28 21:17:50
0
Elfarhoon Elhazeen :
🥰🥰🥰🥰🥰تسلم ايديكي
2026-04-30 06:45:01
0
To see more videos from user @asmabehery0, please go to the Tikwm
homepage.