@bekledimgelmediinn: Hozan Beşir..🍂🌼#hozanbeşir #bekledimgelmedin #önecıkar #keşfet #suruç63

🤍
🤍
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 29 April 2026 21:55:35 GMT
1061010
35081
107
3305

Music

Download

Comments

baran43030
Baran Özdemir.. :
Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle🥀🖤🍂 "ÇAL AMA BEĞEN"
2026-04-30 04:58:41
82
.edanur03
𝓔𝓭𝓪𝓷𝓾𝓻☆ :
"Çok sonra anlıyacaksın umarım herşey için çok geç olmaz."🖤
2026-05-06 09:44:12
18
helanur3
Elanur ❤️❤️❤️ :
fayda etmez sonra
2026-05-01 18:12:29
21
040404m04
040404m04 :
bazen susmak en iyi seçimdir haklı olsan bile❤️‍🩹📌
2026-04-29 22:34:57
34
user839383937336
MUTLU :) :
kendini bilmeyen bir insan başkasına değer biçemez :/
2026-05-02 08:41:14
1
berre_hayell89
Berre yaman :
herşeyin fazlası zarardır iysiyle kötüsüyle...
2026-05-20 21:26:32
4
hande20540
💫 Hande 💫 :
çok geç
2026-05-26 18:32:31
3
melikeeren7
Melike Eren :
seven gittikten sonra, anlasa ne anlamasa ne ...🥀
2026-05-13 19:44:43
9
glmse.ge81
gülümse geç :
çok anlattım kalbim çok sızlıyor diyede anlamadı. belkide ben tam anlayamadım 🥺
2026-05-18 12:07:29
4
cesika084
Ne olursanız olun insan olun :
şimdi anlamadıysa sonrası yok anlasa bile çok geç kalmış olabirsiniz belkide ben yokum Allah ıslah etsin
2026-05-03 01:57:02
6
silvanli_kerem
Silvanli :
gittikten sonra Anlasa ne anlamı kalır artık Kral
2026-05-20 09:47:08
3
efeakmm
🔥 Ata yaşat🔥 :
"sen beni çok sonradan anlayacaksın, ama herşey için çok geç olacak.."
2026-05-01 18:55:00
9
user826372107
Ayşegül Çetin 07 🥰 :
gec kalmış olacak ama artık
2026-06-01 18:04:26
3
selmasezer548
Selma sezer :
bu saatten sonra anlasa ne yazar anlamasa ne yazar..
2026-05-02 18:00:25
5
user61178735470434
user61178735470434 :
sen beni hiçbir zaman anlayamayacaksın
2026-04-30 16:39:36
12
helanur3
Elanur ❤️❤️❤️ :
aynen öyle
2026-05-01 18:12:19
5
yukselaksakal0
yükiiiiiii :
İş işten geçtikten sen kendinden geçtikten sonra anlasa ne anlamasa ne
2026-05-03 19:20:56
3
ridvantilki
RIDVAN TİLKİ :
dino🔥
2026-05-01 00:37:13
2
xudavend_
🔱 X U D A V Ə N D🔱 :
ISMI MELIS 🖤
2026-05-01 19:04:45
2
arslan.ogluu
☾☆ ᗩᖇᔕᒪᗩᑎ ☾☆ :
o satten sonra anlasa ne olur anlamasa ne olur
2026-04-30 15:13:17
4
arifdemir_06
arifdemir_06 :
of oooof
2026-04-30 17:28:08
2
serhatyldrm108
𝙎𝙚𝙧𝙝𝙖𝙩 :
iş işten geçtikten sonra beni anlamanın faydası yok...
2026-05-08 01:04:39
2
carpe.diem3
gökyüzü.😎 :
sonradan anlayacaksın ama tren çoktan kalkmış olucak birdaha dönmemek üzere. en güzel hayallerin yarım kaldığı yerdeyiz.
2026-05-01 05:47:21
3
To see more videos from user @bekledimgelmediinn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About