@qanoon_kahaniyan: کیا آپ کا باس آپ کو بلاوجہ نوکری سے نکال سکتا ہے یا آپ کی تنخواہ روک سکتا ہے؟ اکثر ملازمین اپنے قانونی حقوق سے ناواقف ہوتے ہیں جس کا فائدہ ادارے اٹھاتے ہیں۔ اس ویڈیو میں جانیے لیبر لاز کے وہ اہم نکات جو ہر پرائیویٹ اور سرکاری ملازم کو معلوم ہونے چاہئیں۔ اپنے حقوق پہچانیے اور باوقار شہری بنیں۔ . #qanoonkahaniyan #employeerights #laborlaws #pakistanlaw #workplacejustice
lekin sir labour court wale khud company se rishewat le k k jate hn .aur aj bhi esy company hn Jo 18000
25000
salary deri hn UN ka kia karen
2026-05-01 10:06:15
81
Mohxin :
bhai Pakistan ki bt ho rahi h na 🤔
2026-04-30 18:21:06
45
Saif Entrepreneur :
shukr h mjhy nikaal dia
aqal ai ego m business m struggle kia
ab Allah ka shukr h business acha chl rha h
2026-05-01 04:35:48
10
Ayesha Jutt :
Bhai ye pak ha UAE nh ... AP kis country ki bat kr rhy hn ???
2026-05-01 15:53:09
4
M suleman kamboh :
local to opinment letter hi ni date???
2026-04-30 21:50:20
0
Javed Chaudhary :
log 10000 monthly wages py b Kam kr rhy
2026-05-01 07:49:46
2
Fawad Khan :
3 month sa Mera salary nahi de rahy
2026-04-30 18:04:49
8
raniyamughal :
main NY b aik company main job ki 3 Saal ab experience letter nai Dy rahy keh Rahy hain ap cpl use kry hum nai Dy gy
2026-05-01 18:38:22
2
M Younas You :
aik saal se case laga hua h olta last salary bhi nai de
2026-04-30 20:39:50
0
The Maayr :
or agr ek employee bghair notice k job left kr de.. can a company sue em? when there's a signed contract k 30 days notice period will be compulsory?
2026-05-02 18:12:38
0
imran ali :
maximum companies employment letter deti he nahi
2026-05-02 20:20:41
0
𝕵𝖊𝖍𝖆𝖓 𝕸𝖎𝖗𝖝𝖆👑 :
Abhay konsi courts konsa labour law sub andher nagri hai chpat raj hai
2026-05-06 03:56:52
1
chiku222 :
Government Employees pe bi video baney?
2026-05-13 18:16:07
0
danish89 :
ager koi her mahine salery late de Jese 1st ko mahina pora hota hai aur wo 10 tak late kare ya 15 tak Jan bojh kar to kia Karna chahiye
2026-05-01 16:20:31
0
horses lover 👽 :
aslm O aliakum
2026-06-13 11:45:28
1
Uzair Khan :
nice
2026-05-01 08:04:39
2
Mr Explorer :
ma sha allah ap bohat hi achi tra smjhaty hai bhai apki baa asani se smjh ati hai with details se 🥰🥰🥰🥰
2026-05-01 02:39:25
0
It's Zeeshan 786 :
good 😊
2026-05-01 14:49:23
1
Technologiya :
Bhai jaan job deny sy pehly Wo ek appointment latter ma signature karwaty Han jis ma ye Saaf likha hota ha k company jab chahy or kisi bhi waja sy apko ko bagair notice k Or without salary k terminate kar sakti Ha. Tab ham Kya kar sakty Han ????
2026-05-01 04:13:28
0
the Buddy :
bhi Ma Faisal Movera job krta hun Inka khilaf phly ho Kafi application hai lakin abhi tak koi sunvi nhi hoie ye to Basic facility bi nhi dety like lunch area , washroom for office, clean water and break of lunch according to law bi nhi dety yaha koi nhi ata
2026-05-01 03:32:09
0
Mr.Daniyal raza 🖤 :
Agur Appointment letter na ho just email ho company Ki Job confrontation ki
2026-05-01 07:50:28
1
Shan Ameen :
Muje 4 month pehle Terminate keya huwa LWMC se, bgair sunwai k muje bahal b hona hy or muje 4 months ki salary b chahye. kya kru?
2026-05-01 09:35:22
1
Dr. Saba Sarwar :
agr job contract pe ho ya visiting pe ho to b yhi rules hn kya
2026-05-01 12:28:31
1
Syed ali Hashmi :
Merw sath esa howa hai meri salary bhi nai di or bina baty terminat kar dia hai na koi waja batai ja rahai hai ma as job fare collector green. Buss ma job kara tha na to
2026-04-30 19:08:13
1
MAIZA NoO :
haqeeqat ma aysa kuch bhi hosakta. pvt ki job ma sirf boss ka yes man hi chalty baqi sab side line . cort itna time lati h ka home ka rent ami ki bemari bijli ka bill phr himat tot jati h. or ya sab kisi or pvt ma pata lagy to job ni milti .
bap dada sab yahi smjha kr gy hen koi uonin ni pocket uonin ma rahana . 1 job h omeedwar 10 labor ka pass option ni
sath ka pass 10 option hen . ya qanon ki kitab ma h or wo almari ma band mgr osky sat apka rozgar bhi band h. kis tarha wkeel wakeel sa milty hen . koi mazdor sath sa kabhi jeeta h. mgr mazdor ayga to apka rozgar cahly ga or wo bhi sath chaly ga
2026-05-01 03:08:52
0
To see more videos from user @qanoon_kahaniyan, please go to the Tikwm
homepage.