@qanoon_kahaniyan: کیا آپ کا باس آپ کو بلاوجہ نوکری سے نکال سکتا ہے یا آپ کی تنخواہ روک سکتا ہے؟ اکثر ملازمین اپنے قانونی حقوق سے ناواقف ہوتے ہیں جس کا فائدہ ادارے اٹھاتے ہیں۔ اس ویڈیو میں جانیے لیبر لاز کے وہ اہم نکات جو ہر پرائیویٹ اور سرکاری ملازم کو معلوم ہونے چاہئیں۔ اپنے حقوق پہچانیے اور باوقار شہری بنیں۔ . #qanoonkahaniyan #employeerights #laborlaws #pakistanlaw #workplacejustice

Qanoon Kahaniyan
Qanoon Kahaniyan
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 30 April 2026 14:09:05 GMT
425159
19324
444
3615

Music

Download

Comments

syed8430
syed :
lekin sir labour court wale khud company se rishewat le k k jate hn .aur aj bhi esy company hn Jo 18000 25000 salary deri hn UN ka kia karen
2026-05-01 10:06:15
81
mohsin66222
Mohxin :
bhai Pakistan ki bt ho rahi h na 🤔
2026-04-30 18:21:06
45
saif.rehman362
Saif Entrepreneur :
shukr h mjhy nikaal dia aqal ai ego m business m struggle kia ab Allah ka shukr h business acha chl rha h
2026-05-01 04:35:48
10
ayesha73776
Ayesha Jutt :
Bhai ye pak ha UAE nh ... AP kis country ki bat kr rhy hn ???
2026-05-01 15:53:09
4
sulemankamboh41
M suleman kamboh :
local to opinment letter hi ni date???
2026-04-30 21:50:20
0
javed_.chaudhary
Javed Chaudhary :
log 10000 monthly wages py b Kam kr rhy
2026-05-01 07:49:46
2
fawadk38082559043
Fawad Khan :
3 month sa Mera salary nahi de rahy
2026-04-30 18:04:49
8
mughalraniya
raniyamughal :
main NY b aik company main job ki 3 Saal ab experience letter nai Dy rahy keh Rahy hain ap cpl use kry hum nai Dy gy
2026-05-01 18:38:22
2
m.younas.you
M Younas You :
aik saal se case laga hua h olta last salary bhi nai de
2026-04-30 20:39:50
0
maayrazfar
The Maayr :
or agr ek employee bghair notice k job left kr de.. can a company sue em? when there's a signed contract k 30 days notice period will be compulsory?
2026-05-02 18:12:38
0
imranali92425
imran ali :
maximum companies employment letter deti he nahi
2026-05-02 20:20:41
0
jahan.mirxa
𝕵𝖊𝖍𝖆𝖓 𝕸𝖎𝖗𝖝𝖆👑 :
Abhay konsi courts konsa labour law sub andher nagri hai chpat raj hai
2026-05-06 03:56:52
1
chiku22287
chiku222 :
Government Employees pe bi video baney?
2026-05-13 18:16:07
0
danish.1989
danish89 :
ager koi her mahine salery late de Jese 1st ko mahina pora hota hai aur wo 10 tak late kare ya 15 tak Jan bojh kar to kia Karna chahiye
2026-05-01 16:20:31
0
22alf6
horses lover 👽 :
aslm O aliakum
2026-06-13 11:45:28
1
uzair.khan4860
Uzair Khan :
nice
2026-05-01 08:04:39
2
mr.explorer804
Mr Explorer :
ma sha allah ap bohat hi achi tra smjhaty hai bhai apki baa asani se smjh ati hai with details se 🥰🥰🥰🥰
2026-05-01 02:39:25
0
itszeeshan408
It's Zeeshan 786 :
good 😊
2026-05-01 14:49:23
1
muhammadyar400
Technologiya :
Bhai jaan job deny sy pehly Wo ek appointment latter ma signature karwaty Han jis ma ye Saaf likha hota ha k company jab chahy or kisi bhi waja sy apko ko bagair notice k Or without salary k terminate kar sakti Ha. Tab ham Kya kar sakty Han ????
2026-05-01 04:13:28
0
the.buddy0
the Buddy :
bhi Ma Faisal Movera job krta hun Inka khilaf phly ho Kafi application hai lakin abhi tak koi sunvi nhi hoie ye to Basic facility bi nhi dety like lunch area , washroom for office, clean water and break of lunch according to law bi nhi dety yaha koi nhi ata
2026-05-01 03:32:09
0
daniyalraza16
Mr.Daniyal raza 🖤 :
Agur Appointment letter na ho just email ho company Ki Job confrontation ki
2026-05-01 07:50:28
1
shan_e_ameen
Shan Ameen :
Muje 4 month pehle Terminate keya huwa LWMC se, bgair sunwai k muje bahal b hona hy or muje 4 months ki salary b chahye. kya kru?
2026-05-01 09:35:22
1
sabasarwar2717
Dr. Saba Sarwar :
agr job contract pe ho ya visiting pe ho to b yhi rules hn kya
2026-05-01 12:28:31
1
syedalihashmi14
Syed ali Hashmi :
Merw sath esa howa hai meri salary bhi nai di or bina baty terminat kar dia hai na koi waja batai ja rahai hai ma as job fare collector green. Buss ma job kara tha na to
2026-04-30 19:08:13
1
maizacutiepie
MAIZA NoO :
haqeeqat ma aysa kuch bhi hosakta. pvt ki job ma sirf boss ka yes man hi chalty baqi sab side line . cort itna time lati h ka home ka rent ami ki bemari bijli ka bill phr himat tot jati h. or ya sab kisi or pvt ma pata lagy to job ni milti . bap dada sab yahi smjha kr gy hen koi uonin ni pocket uonin ma rahana . 1 job h omeedwar 10 labor ka pass option ni sath ka pass 10 option hen . ya qanon ki kitab ma h or wo almari ma band mgr osky sat apka rozgar bhi band h. kis tarha wkeel wakeel sa milty hen . koi mazdor sath sa kabhi jeeta h. mgr mazdor ayga to apka rozgar cahly ga or wo bhi sath chaly ga
2026-05-01 03:08:52
0
To see more videos from user @qanoon_kahaniyan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About