Civic fb7 candır 8 senedir biniyorum çok şükür kıyamıyorum ilana koymaya :)
2026-05-02 00:03:28
6
Mamiakdmr :
Fc5 aldım bu kasayla aynı para şuan bundan almadığıma pişman oldum
2026-05-02 05:10:30
2
TORNACI0657 :
Reis 6 yıldır severek kullanıyorum 40 binde aldım şuan 170 binde bazen performanstan dolayı satıyım diyorum Hep vazgeçiyorum şükür imkanımda var Nasıl yapacağız bilmiyorum ☺️
2026-05-01 21:18:32
2
Hakan Can :
ikisinide kullandım FB7 -- FC5
konfor rahatlık gidiş FC5
FC5 in CVT śanzımanını kullanmasını bilmek lazım alışırsan 2 bin devirde 120 rahat gidiyor
2026-06-03 09:53:12
0
mertakin :
reis yakıt konfor olarak nasıl almayı düşünüyorum
2026-06-04 21:42:32
0
bAyymira✅ :
iç tasarımın zirvesi olan Fb7 kodlu Honda Civic ✅✅🧿👏
2026-05-02 14:31:59
0
SİNAN AYDOĞAN :
Viraj ve yokuşlarda nasıl bende düşünüyorum
2026-06-05 15:29:51
0
Tancredi :
Aynen öyle
2026-06-07 18:41:13
0
AbdSarı :
Fk1 bendeki bazıları çok beğeniyor bazıları tipsiz diyor ben delisiyim çok seviyorum arabamı içi malzeme kalitesi çoğu 2025 arabadan iyi
2026-05-03 19:08:43
0
Hasan 26 eses :
HONDA FB7 HAYAT ONDA ♥️NOKTA
2026-05-31 14:24:08
0
Ertugrul Pazarlı :
güle güle kullan gardaş bende 2 senedir biniyom herseferinde gezdir beni diyo bikmak sıkılmak asla devam binmeye
2026-05-10 20:44:40
0
🇹🇷💕💕KENAN💕💕🇹🇷 :
COK YAKİYOOO DİYRLAR
2026-05-05 00:33:13
0
06ZOR50 :
Yorumdaki arkadaşlar bi passat binin derim b6-b-7-b8 hepside olur ama bi binin bindiğim araba değilmiş diyin ömür geçiyo😉
2026-05-03 20:32:51
1
.....HAKAN METİN :
👌👌👌
2026-05-01 03:01:36
0
seckin8859 :
👏👏👏
2026-05-01 20:58:36
0
To see more videos from user @frkn436, please go to the Tikwm
homepage.