شوف عايزه اقول ليك حاجه حتى لو الفديو دا بهدف الهزار او كده بس ماصح لانو ربنا قال في كتابه الكريم ﴿قُلْيَا عِبَادِيَالّذِينَأَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْلَا تَقْنَطُوا مِنْرَحْمَةِ اللّهِ ۚ إِنّاللّهَيَغْفِرُالذّنُوبَجَمِيعًا ۚ إِنّهُهُوَالْغَفُورُالرّحِيمُ﴾
بمعنى شنو انو باب التوبه دائما مفتوح كمان في حديث للنبي صلى الله عليه وسلم وقال ﷺ:
«لَلّهُأَشَدّفَرَحًا بِتَوْبَةِ عَبْدِهِ…»
نحاول ياجماعه نفرق بين الهظار و الجد لانو دا دين!.... و شكرا